نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
گلایه‌های یک بازیکن استقلال: پرسپولیس خوب نبود، تاکتیک ما غلط بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علاوه بر هواداران استقلال، برخی از بازیکنان این تیم هم نسبت به سبک بازی این تیم در دربی تهران ناراحت و سرخورده هستند.

به گزارش خبروزرشی، با وجود گذشت تقریبا ۳ روز از سوت پایان دربی تهران، هنوز هم درباره این بازی حرف زده می‌شود و استقلالی‌ها بابت شکست برابر رقیب دیرینه سخت ناراحت هستند. در این میان بازیکنان هم به نوبه خود بابت باخت در دقایق پایانی و نمایش غیرقابل دفاعشان در زمین مسابقه عصبی هستند و شاید جالب باشد بدانید برخی دلیل آن را تاکتیک‌های غلط کادرفنی عنوان می‌کنند. یکی از بازیکنان استقلال که دست بر قضا در بازی چهارشنبه شب مقابل پرسپولیس هم به میدان رفت، در یک جمع خصوصی نسبت به تعریف و تمجید از قرمزها واکنش نشان داد و اعتقاد داشت برد در دربی بیشتر از آنکه به دلیل خوب بودن رقیب باشد، به خاطر بد بودن خود آنها بود.

این بازیکن استقلال با گلایه از سبک بازی تیمش گفت: «خلاف آن چیزی که می‌گویند پرسپولیس بالا بازی می‌کرد و با پرس به موقع توپ را از بازیکنان ما می‌گرفت، برنامه آنها پرس دو نفره بود که تاکتیک ویژه‌ای در فوتبال امروز محسوب نمی‌شود. ناراحت کننده است اما متاسفانه سرمربی ما اصرار عجیبی داشت انتقال توپ ما به صورت مستقیم باشد و برای همین موضوع امکان بازیسازی وجود نداشت. پرسپولیسی‌ها هم این موضوع را فهمیده بودند و به محض اینکه یک بازیکن صاحب توپ می‌شد، دو نفر روی او هجوم می‌آوردند و همان زمان نکونام از کنار خط فریاد می‌زد که توپ را نگه نداریم و آن را بلند بزنیم. به همین دلیل امکان بیلد آپ وجود نداشت و خود بازیکنان هم از این موضوع ناراحت بودند.»

با توجه به سبک بازی استقلال در شهرآورد پایتخت که متکی بر توپ‌های بلند بوده، به نظر می‌رسد گلایه‌های این بازیکن و برخی هم تیمی‌هایش که نامشان به رسم امانت نزد ما محفوظ است، بیراه نباشد. با این حال اگر این دلخوری ادامه دار باشد، قطعا استقلال در بازی آینده هم دچار مشکل می‌شود و بازیکنان و سرمربی دچار چالش بزرگی خواهند شد که حل کردن آن به همین راحتی نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی