۷ سوگولی دراگان در تیم ملی ایران/ پسران اسکوچیچ کدام بازیکنان هستند؟/ هیچ خبری از کاپیتان‌ها نیست!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در تیم ملی فوتبال کشورمان هم این موضوع وجود دارد و دراگان اسکوچیچ چند سوگولی در تیم ملی دارد. موضوعی که تقریبا همه بازیکنان تیم ملی آن را می‌دانند و به این نفرات پسران اسکوچیچ می‌گویند.

دراگان اسکوچیچ با وجود گرفتن نتایج نسبتا خوب در تیم ملی در آستانه برکناری از هدایت تیم ملی قرار دارد و باید به زودی شاهد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی باشیم.

در جریان اختلافات اخیر بین بازیکنان تیم ملی عده ای از اسکوچیچ حمایت کردند و بعضی از بازیکنان هم به نوعی علاقه زیادی به کار کردن با دراگان ندارند و دوست دارند تا مربی دیگری روی نیمکت تیم ملی بنشیند. آزمون، بیرانوند، امیری، نوراللهی، کنعانی زادگان، خلیل‌زاده، قلی‌زاده، صادق محرمی، حسین‌زاده، سروش رفیعی، میلاد سرلک و نورافکن از جمله موافقان ماندن اسکوچیچ در تیم ملی بودند و استوری حمایتی از این مربی گذاشتند. در طرف مقابل مهدی طارمی که قبلا هم با اسکوچیچ دچار اختلاف شده بود، با انتشار یک استوری و رد صحبت های موافقان اسکوچیچ، اعلام کرد این حرف ها به خاطر منافع شخصی بعضی از بازیکنان تیم ملی بود و ما مخالف این موضوع هستیم. بعد از نفراتی چون حاج صفی، عزت اللهی، جهانبخش، انصاریفرد، عابدزاده هم با بازنشر استوری طارمی، موافقت خود را با حرف های مهاجم پورتو اعلام کردند.

این موضوع به خوبی دو دستگی را بین بازیکنان تیم ملی نشان داد. اتفاقی که از روزهای اول حضور اسکوچیچ در تیم ملی قابل رویت بود ولی هیچ وقت کسی در خصوص آن حرفی نمی‌زند و موضوع رسانه‌ای نمی‌شد. نزدیکان تیم ملی و آن هایی که معمولا در اردوهای تیم ملی حضور دارند، می‌گویند اسکوچیچ با چند بازیکن ارتباط بسیار صمیمانه ای برقرار می‌کرد و به نوعی آن ها را بیشتر از سایرین دوست داشت. اتفاق معمولی که در بسیاری از تیم های دنیا وجود دارد. ممکن است دلیل علاقه مربیان به بعضی از بازیکنان فنی باشد و یا به لحاظ احساسی این نفرات با مربی خود ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنند. در تیم ملی فوتبال کشورمان هم این موضوع وجود دارد و دراگان اسکوچیچ چند سوگولی در تیم ملی دارد. موضوعی که تقریبا همه بازیکنان تیم ملی آن را می‌دانند و به این نفرات پسران اسکوچیچ می‌گویند.

سردار آزمون؛ سردسته حامیان اسکوچیچ در حواشی اخیر، مهاجم مورد علاقه مرد کروات است. شاید خیلی ها فکر می‌کردند با توجه به علاقه زیاد سردار به کی روش، اسکوچیچ رابطه خوبی با این بازیکن ندارد و آزمون هم همین حس را به سرمربی تیم ملی دارد. اما واقعیت این است که این دو ارتباط بسیار خوبی در حال حاضر با هم دارند و آنهایی که نزدیک به تیم ملی هستند می‌دانند که سردار هم یکی از سوگولی های اسکوچیچ به حساب می‌آید و دراگان حساب ویژه ای روی مهاجم گلزن تیمش باز کرده است.

۷ سوگولی دراگان در تیم ملی ایران/ پسران اسکوچیچ کدام بازیکنان هستند؟/ هیچ خبری از کاپیتان ها نیست!

وحید امیری؛ وحید آنقدر به لحاظ فنی و اخلاقی خوب است که معمولا همه مربیان عاشق او می‌شوند و انتخاب اول آن ها برای سمت چپ خط دفاعی و یا میانی وحید امیری است. اسکوچیچ در مورد امیری می‌گوید، کاش ۱۱ بازیکن مثل او در ترکیب تیمش داشت. گفتنی است، وحید تنها بازیکنی از لیگ ایران بود که در بازی های انتخابی جام جهانی برای تیم ملی به صورت فیکس بازی می‌کرد. گفتنی است امیری هم یکی از کسانی بود که در حواشی به وجود آمده روزهای اخیر، از ماندن اسکوچیچ حمایت کرده بود.

محمد حسین کنعانی زادگان؛ خیلی ها معتقدند کنعانی زادگان بهترین مدافع میانی حال حاضر فوتبال ایران است. شاید کمتر بازیکنی مثل محمد حسین در این سال ها به لحاظ فنی پیشرفت کرده باشد. این بازیکن بعد از دو بار پارگی رباط صلیبی، دوباره به فوتبال برگشت و الان مدافع فیکس تیم ملی است. اسکوچیچ آنقدر به کنعانی زادگان علاقه دارد و مدل بازی اش را می‌پسندد که با وجود انواع و اقسام مخالفت ها برای دعوت کردن کنعانی زادگان به اردوی قبلی تیم ملی، او کار خودش را کرد و بازیکن مورد علاقه اش را با وجود حاشیه هایی که اخیرا داشت، به تیم ملی دعوت کرد. یکی از نزدیکان تیم ملی در خصوص علاقه زیاد اسکوچیچ به کنعانی زادگان خاطره جالبی را تعریف کرد. این فرد گفت: در یکی از اردوهای تیم ملی یکی از بازیکنان تیم ملی تکل بدی روی پای کنعانی زادگان زد و همین موضوع عصبانیت شدید اسکوچیچ را در بر داشت. دراگان از این قضیه به حدی ناراحت بود که به بازیکنی که روی کنعانی زادگان تکل زده بود، اعتراض کرد و تذکر داد.

۷ سوگولی دراگان در تیم ملی ایران/ پسران اسکوچیچ کدام بازیکنان هستند؟/ هیچ خبری از کاپیتان ها نیست!

شجاع خلیل زاده؛ همبازی فعلی کنعانی زادگان در الاهلی قطر و یکی از مهره های فییکس تیم ملی در زمان اسکوچیچ به خاطره یک مصاحبه در زمان کی روش چند سال پشت خط تیم ملی ماند و دعوت نمی‌شد. این قضیه در دوران ویلموتس هم ادامه پیدا کرد تا اینکه اسکوچیچ به نیمکت تیم ملی رسید. با حضور مرد کروات بخت شجاع باز شد و او پای ثابت همه اردوها بود. در چند بازی اخیر تیم ملی شجاع به صورت ثابت به میدان رفت و حتی در بازی دوستانه با ازبکستان توانست برای دقایقی بازوبند تیم ملی را به بازو ببندد. اسکوچیچ نشان داد علاقه خاصی به شجاع دارد و معمولا در همه بازی ها به عنوان بازیکن فیکس استفاده می‌کند. با توجه به احتمال برکناری اسکوچیچ، شجاع بیشترین نگرانی را در بین بازیکنان تیم ملی دارد و مشخص نیست که سرمربی بعدی تیم ملی او را دوباره دعوت کند یا خیر.

۷ سوگولی دراگان در تیم ملی ایران/ پسران اسکوچیچ کدام بازیکنان هستند؟/ هیچ خبری از کاپیتان ها نیست!

صادق محرمی؛ صادق یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران در چند سال اخیر بود. بعد از درخشش در پرسپولیس برانکو راهی فوتبال اروپا شد و به تیم ملی هم رسید. محرمی‌سال قبل دچار یک آسیب دیدگی شدید شد و ماه ها از فوتبال به دور بود. با این حال آنقدر اسکوچیچ به سبک بازی او علاقه داشت که با وجود نا آماده بودن بازهم به تیم ملی دعوت شد. اسکوچیچ آنقدر محرمی‌را دوست دارد که به خاطر او قید دعوت کردن از رامین رضاییان و وریا غفوری را زده است. محرمی‌معمولا انتخاب اول اسکوچیچ است، مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد. در صورت برکناری اسکوچیچ، محرمی‌هم آینده نامشخصی در تیم ملی دارد و ممکن است شانس حضور در جام جهانی را از دست بدهد.

۷ سوگولی دراگان در تیم ملی ایران/ پسران اسکوچیچ کدام بازیکنان هستند؟/ هیچ خبری از کاپیتان ها نیست!

علی قلی زاده؛ قلی زاده با درخشش در سایپا، لژیونر شد و از همان زمان معمولا در اردوهای تیم ملی حضور دارد. قلی زاده حتی در زمان کیروش هم به تیم ملی دعوت می‌شد ولی این اسکوچیچ بود که به او بال و پر داد و در ترکیب اصلی تیم ملی به علی قلی زاده بازی داد. گفتنی است اسکوچیچ بارها در مصاحبه هایش از قلی زاده تعریف کرد و از او به عنوان یکی از ستاره های تیم ملی یاد کرد.بازیکنان تیم ملی از قلی زاده به عنوان یکی از پسران اسکوچیچ یاد می‌کنند.

۷ سوگولی دراگان در تیم ملی ایران/ پسران اسکوچیچ کدام بازیکنان هستند؟/ هیچ خبری از کاپیتان ها نیست!

احمد نوراللهی؛ خیلی ها معتقدند احمد بعد از جدایی از پرسپولیس و رفتن به لیگ امارات دچار افت شده ولی اسکوچیچ توجهی به این حرف ها ندارد و در همه بازی های قبلی از نوراللهی به عنوان بازیکن فیکس استفاده کرده است. دراگان عاشق بازی احمد نور است و چند بار هم در محافل خصوصی از نوراللهی به عنوان کامل ترین هافبک فعلی فوتبال ایران یاد کرده و مهره فیکس اسکوچیچ در همه بازی های اخیر بوده است.

۷ سوگولی دراگان در تیم ملی ایران/ پسران اسکوچیچ کدام بازیکنان هستند؟/ هیچ خبری از کاپیتان ها نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • عادل IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    ستاره های اسکوچیچ انقدر به خودشون نامطمئن هستن که می ترسن با تغییر مربی از تیم ملی خط بخورن،عجب ستاره هایی!!!
    • اشکان IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      سردار آزمون، کنعانی یا امیری و نورالهی جانشین دارن؟! حداقل یکی دو کلاس آنالیز مجید جلالی شرکت کنین بعد نظر بدین. فکر کنم ایران آماتورترین هوادارای فوتبال داره که کوچکترین دانشی راجع به فوتبال ندارن، اسکوچیچ که اخراج شده ولی مربی بعدی هم هر کسی باشه اصلا نمیتونه این بازیکنان رو فیکس نذاره ، شما میگی خط بخورن؟! البته می‌دونم شما تعصبات خاصی به تیم استقلال دارین ولی دلیل نمیشه کیفیت بازیکنان رو نادیده بگیرین حتی اگه از حریف باشه
  • امیر IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    دقیقا بازیکنان پکیجی تیم خاص موافق بودن اسکوچیچ هستن.
  • شمسعلی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    به غیر از سردار بقیه بازیکنان ذکر شده ریشه درلنگ دارند
  • عجب IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    جالبه اعضای پکیجی عضو تیم ملی ❗همگی سوگلی آقای اسکوچ دلالوویچ هستند.
  • طرفدار تیم ملی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    متاسفانه بازیکن مخالف اسکوچیچ بجز طارمی همیشه نقطه ضعف تیم ملی بوده اند مثل انصاری فر حاج صفی جهانبخش عزت الهی و امثال پورعلی گنجی و ابراهیمی هم که اصلا ملی پوش نبودند و در حال حاضر در حد تیم ملی نیستند بعد از قهرمانی استقلال تازه عارف غلامی و مهدی پور و حسین زاده با شایستگی فیکس شده بودند که الان اونها هم در خطرند بحث رفتن اسکوچیچ را رنگی نکنید بحث بی معرفتی و ناسپاسی و بازیکن سالاریه
  • استقلالی اصیل IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    بهترین ترکیب برای تیم ملی در جام جهانی: سید حسین حسینی- نورافکن عارف غلامی- یزدانی - کنعانی حسین زاده حردانی- سعید صادقی- علی جهان- طارمی آزمون
  • بینام IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    کسانی که در بازی با قطر عملکرد خیلی بدی داشتند مثل طارمی، حاج صفی و انصاری فرد دقیقا همان کسانی بودند که اگر اسکوچیچ بود آنها را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد این نشان میده برد های اسکوچیچ اتفاقی نبوده و شناخت خوبی از بازیکنان داشته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی