نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
بیرانوند جادوگر لیگ برتر را لو داد!/ ستاره ای که درخشید و به دستور جادوگر بیرون آمد...
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حرف‌های علیرضا بیرانوند مقابل عادل فردوسی‌پور، ده‌ها رمز و راز ناگفته دارد

دروازه‌بان اول تیم ملی به همراه دانیال اسماعیلی فر و عیسی آل کثیر ساعاتی بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم مقابل عادل فردوسی‌پور در یکی از هتل‌های تهران نشست و حرف‌هایی زد که هر کدامش می‌تواند سوژه بحث و بررسی‌های بسیار باشد.

در همان روز ۱۳ خرداد رسانه‌ها به مسئله رفتن ویرا اشاره کردند و دیدیم که پیش بینی بیرانوند درست از آب درآمد. او در آن مصاحبه وارد دعوا با درویش و پیشکسوتان پرسپولیس شد که نشانه رفتن او بود و حالا این اتفاق نیز قریب الوقوع است. اما یک بخش از حرف‌های این سه پرسپولیسی هرگز و توسط هیچ رسانه‌ای بررسی نشد. جایی که موضوع صحبت به جادوگری و دخالت جادوگران در فوتبال رسید. دانیال اسماعیلی فر گفت: «وقتی با تیمی بازی داشتیم از بازیکنش که رفیقم بود پرسیدم چرا بعد از درخشش آن بازیکنتان در یک مسابقه، او نیمه دوم تعویض شد؟ و دوستم جواب داد چون جادوگر چنین خواسته بود!»

از اینجا علیرضا بیرانوند بحث را به دست گرفت و گفت: «خودم دیدم بازیکنی که در لیگ هتریک کرده بود، بین دو نیمه تعویض شد چرا که جادوگر خواسته بود او به همراه دو بازیکن دیگر تعویض و فقط سه بازیکن خاص وارد زمین شوند!»

علیرضا بیرانوند تابستان ۱۴۰۱ به پرسپولیس برگشت. او طی دو فصل اخیر با این تیم قهرمان شده و آدرسی که برای هتریک داده است، باید در همین دو فصل بررسی شود. فردوسی‌پور در همین مصاحبه گفت شهاب زاهدی از تیم خودتان هتریک کرد و بیرانوند گفت خیر منظور او نیست. بلافاصله اسم رامین رضاییان آمد که در هفته سی‌ام هتریک کرد و آنها گفتند نه موضوع مربوط به قبل است. در لیگ بیست و سوم تنها همین دو بازیکن موفق به ثبت هتریک شدند؛ شهاب زاهدی از پرسپولیس در هفته ششم برابر پیکان که دقیقه ۸۹ بیرون رفت، رامین رضاییان از سپاهان که هفته ۳۰ مقابل شمس آذر دقیقه ۶۷ بیرون رفت!

اگر گلسازی را هم مدنظر قرار دهیم، این فصل سروش رفیعی تنها بازیکنی بود که در یک بازی سه پاس گل داده بود که او هم در همان بازی با پیکان دقیقه ۸۱ بیرون رفت نه بین دو نیمه! یعنی اگر مبنا را کلمه هتریک قرار دهیم - چه در گلزنی و چه در گلسازی - طی این فصل ویژگی‌های مشخص شده در صحبت این سه نفر وجود ندارد. هیچ کدام از این بازیکنان بین دو نیمه تعویض نشدند.

بیرانوند جادوگر لیگ برتر را لو داد!/ ستاره ای که درخشید و به دستور جادوگر بیرون آمد...

حال نگاه کنید به هتریک‌های فصل قبل، یعنی لیگ بیست و دوم که پرسپولیس با عبور از سپاهان قهرمان شد؛ محمد عباس‌زاده از تراکتور هفته نهم برابر نفت مسجدسلیمان، رضا اسدی از تراکتور هفته ۱۷ مقابل ذوب آهن، طالب ریکانی از صنعت نفت هفته ۲۷ برابر نساجی، مهدی ترابی از پرسپولیس هفته ۲۹ برابر گل گهر و مهدی قایدی از استقلال هفته ۳۰ مقابل تراکتور و سعید سحرخیزان از هوادار هفته ۳۰ مقابل ذوب آهن. اما در این جمع نیز کسی بین دو نیمه از زمین بیرون نرفت! طالب ریکانی دقیقه ۸۱ بیرون رفت، سحرخیزان خودش دقیقه ۱۰ به میدان آمد و تا آخر بود، ترابی هم دقیقه ۷۴ بیرون رفت. سه بازیکن دیگر کامل بازی کردند.

می‌بینید که فصل قبل نیز بازیکنی با این مشخصات نداشتیم. کسی که در نیمه اول در گل زنی یا گلسازی هتریک کرده باشد و بین دو نیمه به خاص مربی یا به دستور جادوگر از زمین بیرون برود! سوال اینجاست که آیا بیرانوند الکی گفت؟ دانیال اسماعیلی فر چه؟ آیا از خود خاطره ساختند؟ اما یک فرضیه دیگر وجود دارد و آن هم اینکه کلمه هتریک در این قضیه نکته انحرافی باشد! یعنی بازیکنی فوق العاده درخشیده اما هتریک نکرده است! اینجاست که به میان آمدن بحث استقلال خوزستان در گفتگوی این چهار نفر معنا پیدا می‌کند! البته که بارها سعی در جمع کردن ماجرا داشتند تا اسم وسط نباشد.

در این گفتگو صحبت بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان زیاد به میان آمد. قدیمی‌ها هم می‌گفتند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها! حتی این خاطره که تیمی در رختکن شاهد بگو مگوی بازیکنان با مربی بوده که چه کسی باعث آبروریزی شده است، با تمام مشخصات به قالب استقلال خوزستان می‌خورد! اما نگاه کنید به دو بازی رفت و برگشت این فصل استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس؛ در هر دو مسابقه «علیرضا کاظمی» هافبک جوان شماره ۲۳ استقلال خوزستان فوق العاده مقابل پرسپولیس درخشید و در هر دو مسابقه تعویض شد! بازی رفت علیرضا کاظمی تا دقیقه ۶۷ دو پاس گل به جواد آقایی پور داد اما بیرون رفت! دور برگشت جواد آقایی‌پور دو پاس گل تا دقیقه ۶۴ به علیرضا کاظمی داد و او گل زد اما دوباره بیرون رفت!

یعنی یک جوان برابر پرسپولیس یک بار دبل در پاس گل و یک بار دبل در گل زنی کرد و هر دوبار تعویض شد! به خصوص سه بازیکن پرسپولیس از ضربه به توپ اروپایی او در بازی برگشت تعریف کردند. یعنی منظور آنها این ستاره استقلال خوزستان بود؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • نگار RU ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    بله مربی های اهل جادو پیش از این مشخص شده بودند؛ اولیش جواد نکونام با پیراهن مشکی و دومیش مربی استقلال خوزستان
    • آزاد IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      چرنده ۵۳۵
  • جلال IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    اگر یادت باشه گفت کنعانی گفت اینها من جادو کردن دربازی استقلال خوزستان
  • سیدرضا IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    معلومه خوب می‌شناسن جادوگر های بین فوتبالی‌ها رو ، چند بازی اینطوری نتیجه گرفتین که آشنا شدین با این متد ؟
  • کیسه کش حقیر IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    خودم سحر و جادو دیدم سحر و جادو هست این چیزا هست اینکه میگن خرافات هست فقط برای منحرف کردن هست و الا سحر و جادو همیشه بوده و هست
  • علی US ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    ببخشید توی پرسپولیس هم همشون جادوگرن یکی یکی لو میرن فقط میخوام بدونم فوتبال پاک کجاست از هر چی فوتبال توی ایرانه بدم اومد از بیراوند بیشتر اصلا دوست ندارم بیاد پرسپولیس من خودم پرسپولیسی هستم واقعا از این بازیکن متنفرم دوره بیراوند وامثالش توی پرسپولیس تموم شد باید بره
  • کاربر جدید IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    خودت هم فهمیدی چه گفتی؟
  • حسين IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    یادش بخیر سید مهدی رحمتی هم تو دروازه دعا وجادو میاورد
  • عاشق واقعی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    منظور فصل۱۴۰۰،۱۴۰۱ میباشد.
  • Mohsen IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    اصلا بیرانوند بازیکن نیست، بقران دشمنی ندارم، ولی وقتی رسانه ای بخواد به کسی پرو بال بده الکی تعریف میکنه از او،،، لذا دیدیم که سه گل دریک بازی خورد،، هر والیبالیستی تو دروازه بهتر از بیرانوند دروازه بانی میکنه، امتحان کنید، ضرر نداره
  • پرسپولیسیه دواتیشه IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    بابا امیر قلعه نویی با این که دوستش دارم استاد این کار هست یه دعا نویسایی میگرفت که نگو و نپرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی