نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
خبرورزشی‌گردی| خسرو حیدری: پیشنهاد پرسپولیس وسوسه‌کننده بود/ سرمربی استقلال مدافع پرسپولیس را به من ترجیح داده بود؛ حتی فرگوسن و مورینیو هم قید من را نمی‌زدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش اسبق استقلال دلیل جدایی خود از این تیم را فاش کرد.

خسرو حیدری بازیکن ملی‌پوش اسبق استقلال در هفته اول تابستان سال ۸۹ از این تیم جدا شد و به سپاهان پیوست. خسرو ششم تیر همان سال در گفت‌وگویی مفصل با خبرورزشی دلایل این اتفاق را توضیح داد و گفت: من سخت‌ترین تصمیم زندگی ورزشی خودم را گرفتم. پا روی قلبم گذاشتم و از استقلال رفتم. البته دلیل جدا شدنم از استقلال پول نبود بلکه به خاطر مسائل فنی رفتم. از این تیم جدا شدم چون نمی‌توانستم با پرویز مظلومی سرمربی جدید استقلال کار کنم.

حیدری ادامه داد: من قبل از این‌که آقای واعظی آشتیانی استعفا بدهد با او برای ماندن در استقلال توافق کردم و به مسافرت رفتم ولی وقتی برگشتم، ایشان استعفا داده بود پس از آن هم هر چقدر منتظر شدم هیچ‌کس از طرف باشگاه استقلال با من تماس نگرفت. باور کنید حتی پرسپولیسی‌ها هم به من پیشنهاد دادند ولی استقلالی‌ها زحمت یک تماس تلفنی را هم نکشیدند. پرسپولیس پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای ارائه داد اما چون استقلالی بودم آن را رد کردم.

حیدری گفت: پرویز مظلومی به من اعتقاد نداشت. اگر او به من اعتقاد داشت سال ۸۶ که سرمربی تیم ملی بود، دفاع وسط پرسپولیس را به من ترجیح نمی‌داد. شاید حتی مربیان بزرگی مثل فرگوسن و مورینیو هم در این مقطع قید استفاده از من را نمی‌زدند که مظلومی بخواهد بزند ولی همان‌طور که گفتم، ترجیح دادم زیر نظر مربی کار کنم که به من اعتقاد داشته باشد به همین خاطر راهی سپاهان شدم تا با امیر قلعه‌نویی کار کنم. البته باشگاه استقلال بیانیه داد و من را بازیکن پولکی نامید! این جواب کسی نبود که دو سال با جان و دلش برای استقلال بازی کرد. من پولکی نیستم و بهتر است هواداران بدانند کسانی پولکی هستند که به خاطر منافع مالی و شخصی به اسم ایثار در کنار استقلال هستند و مدام بر سر این باشگاه منت می‌گذارند.

خبرورزشی‌گردی| خسرو حیدری: پیشنهاد پرسپولیس وسوسه‌کننده بود/ سرمربی استقلال مدافع پرسپولیسی را به من ترجیح داده بود؛ حتی فرگوسن و مورینیو هم قید من را نمی‌زدند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اهواز پرسپولیسی RU ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    فتح الله زاده همیشه نمایش خوبی میداد ولی وقتی میرفت پشت سرش یه خرابه با کلی بدهی جا میگذاشت
  • رضا IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    یه قهرمانی تو آسیا حسرت لنگیا
  • نیکزاد IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    ۹۰درصد بازیکنای جدید فقط پول رو دوست دارید البته از قدیم پول پرست بوده مثل هاشمی نسب که بدترین توهین و فحش رو از استقلالی‌ها خورد ولی به خاطر پول رفت استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی