نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
غیبت عجیب رئالی‌ها و سهم ویژه بارسلونا/ ۲ ملی‌پوش فوتبال به تیم المپیک اسپانیا دعوت شدند
منبع: تسنیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو تن از بازیکنانی که در حال حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ حضور دارند، در المپیک پاریس نیز شرکت خواهند داشت.

کمیته ملی المپیک اسپانیا، اسامی فوتبالیست‌های دعوت شده به کاروان این کشور برای حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را منتشر کرد که در این فهرست ۲۲ نفره، نام دو تن از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ نیز دیده می‌شود.

فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم زیر ۲۱ ساله‌های المپیک، در کمال تعجب شامل حتی یک بازیکن از تیم‌های رئال مادرید و بیلبائو نمی‌شود و این در حالیست که آکادمی این دو باشگاه، جزو بهترین و کارآمدترین آکادمی‌های فوتبال در اسپانیا است. در این میان اما باشگاه بارسلونا یک نماینده دارد که آن فرمین لوپس است. به جز لوپس، آلخاندرو بائنا از ویارئال، دیگر بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیاست که به اردوی تیم زیر ۲۱ ساله‌های اسپانیا برای حضور در المپیکو فراخوانده شده است.

دعوت شدن این دو بازیکن به تیم المپیک اسپانیا در حالیست که اولین بازی این تیم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس تنها ۱۰ روز پس از فینال یورو ۲۰۲۴ است. در همین حال سرخیو گومس از منچسترسیتی، آبل روئیس از باشگاه پراگای پرتغال و خوان میراندا از تیم رئال بتیس سه بازیکن بالای ۲۳ سال اسپانیا در المپیک خواهند بود که همگی ۲۴ ساله هستند و تفاوت سنی چندانی با هم‌تیمی‌هایشان ندارند.

در فهرست بازیکنان تیم فوتبال زیر ۲۱ ساله‌های اسپانیا، دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید بیشترین تعداد نماینده را دارند. از بارسلونا، پائو کوبارسی، فرمین لوپس و اریک گارسیا و از اتلتیکومادرید، سامو اوموردیون، پابلو باریوس و آلخاندرو ایتوربه در اردوی ماتادورهای جوان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: ناچو فرناندس از رئال مادرید رفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی