نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
حرف‌های تکان‌دهنده پوگبا؛ من تمام شدم؛ من مُردم.../ وقتی یک اشتباه مسیر زندگی را تغییر می‌دهد +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پل پوگبا، ستاره سابق منچستریونایتد، در ویدیویی اعلام کرد که فوتبالش تمام شده و قصد ندارد دوباره بازی کند.

تست دوپینگ پل پوگبا در آگوست سال گذشته مثبت شد و این ستاره از ماه سپتامبر ۲۰۲۳ با محرومیت چهار ساله از کلیه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال مواجه شده و به این ترتیب تا سال ۲۰۲۷ یعنی زمانی که سنش به بالای ۳۴ سال می‌رسد، امکان بازی حرفه‌ای را نخواهد داشت.

پوگبا، به ویژه در یوونتوس پیش از انتقال به منچستریونایتد در سال ۲۰۱۶، حرفه‌ای پررونق داشت. او قبل از پیوستن دوباره به یوونتوس با انتقال آزاد، هفت سال برای اولدترافورد بازی کرد و همچنین یکی از اعضای کلیدی تیم ملی فرانسه در قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ بود. حرفه او پر از فراز و فرود بوده است؛ از رسیدن به قله فوتبال گرفته تا درگیر شدن در مسائل شخصی و افت در ورزش.

هافبک سابق منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه، در ویدئویی تاثیرگذار و قابل تامل که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، عذاب عمیق درونی خود را آشکار کرد. این ویدیو علاوه بر نشان دادن آسیبی که سلبریتی‌ها با آن مواجه هستند، بر مشکلاتی که ورزشکاران در انظار عمومی باید با آنها دست و پنجه نرم کنند، تاکید می‌کند.

او در ویدیو می‌گوید: «من تمام شده‌ام، من مرده‌ام، پل پوگبا دیگر وجود ندارد.»

جامعه فوتبال و هواداران به شدت از آخرین اظهارات پوگبا متعجب و متاثر شده‌اند. این اظهارات نشان می‌دهند که پوگبا قصد کناره‌گیری و بازنشستگی از فوتبال را دارد. هواداران در شبکه‌های اجتماعی به حرف‌های او واکنش‌های زیادی نشان دادند و با او همدلی و همدردی کردند و حمایت خود را نشان دادند. با وجود رسوایی‌های فعلی، بسیاری هنوز هم دستاوردهای بزرگ پوگبا در فوتبال را باارزش تلقی می‌کنند و برای او احترام زیادی قائل هستند.

بیشتر بخوانید:سرنوشت مبهم پل پوگبا بعد از محرومیت ۴ ساله/ بازنشستگی اجباری نزدیک است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    قابل توجه بیرانوند، البته سن واقعی بیرانوند معلوم شده که ۳۷سال هست پس وقت خداحافظیشه بهتر که بره و زودتر خداحافظی کنه که به نفع خودش هست
    • ایرانی IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      سال قبل که در تیم شما سن ایشان خیلی پایین بود چون میخواد بره ی تیم دیگه ،یکدفعه با افزایش سن روبرو کردید خوبه 47ساله نکردید که بجای ایستادن در دروازه تراکتور بشه مربی دروازبان های تراکتور.واللا یک آدم درست حسابی تو خود این تیم و دور وبرش وجود نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی