نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
سهرابیان: چند بازیکن سابق استقلال برمی‌گردند/ فصل قبل اتفاقات غیرفوتبالی ما را شرمنده کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال استقلال پس از تمدید قراردادش گفت: باشگاه به چند بازیکن سابق استقلال پیشنهاد داده تا به تیم برگردند و امیدوارم این مساله عملی شود.

آرمین سهرابیان پس از حضور در باشگاه استقلال و تمدید قرارداد، بیان کرد: قراردادم ۲ سال دیگر تمدید شد و خوشحالم دوباره در خدمت باشگاه بزرگ استقلال هستم. امیدوارم امسال در لیگ قهرمان و در آسیا موفق شویم.

وی گفت: شرایط سخت است اما فکر می‌کنم امسال بتوانیم تیم بهتری ببندیم و شرایط بهتری داشته باشیم. متاسفانه مصدومیت بدموقع فصل قبل اجازه نداد تا شرایط خوبم را ادامه دهم و خیلی چیزها را از دست دادم. تمریناتم را هر روز دنبال می‌کنم تا لیگ را با آمادگی کامل آغاز کنم.

مدافع استقلال درباره بدهی باشگاه استقلال به بازیکنان نیز افزود: متاسفانه تسویه نشده است و ما هنوز ۵۰ درصد از فصل قبل طلب داریم. قول دادند تا ۱۰ روز آینده مطالبات را پرداخت کنند.

وی با با بیان اینکه باشگاه استقلال با تمام این مشکلات در مسیر پیشرفت است، توضیح داد: فصل قبل با تمام وجود جنگیدیم اما برخی مواقع دیگر نمی‌شود کاری کرد و اتفاقات غیر فوتبالی ما را شرمنده هواداران کرد!

سهرابیان با تاکید بر اینکه انگیزه رسیدن به تیم ملی را دارد، افزود: باشگاه استقلال آنقدر بزرگ است که هر سال از تیم انتظار قهرمانی می‌رود. ما تلاش می‌کنیم هواداران خوشحال شوند. باشگاه به چند بازیکن سابق استقلال پیشنهاد داده تا به تیم برگردند و امیدوارم این مساله عملی شود.

وی همچنین درباره سرمربی آبی‌ها نیز گفت: جواد نکونام را خیلی دوست دارم، چون برای تیم خیلی زحمت می‌کشد و امسال قطعا با او می‌توانیم موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: دروازه بان جدید استقلال بوسنیایی است / ادعای دروازه بان خارجی سرشناس؛ استقلال با جانشین حسینی قرارداد بست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ش سلیمانی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    منظورت از اتفاقات غیرفوتبالی مربیتون جواد چکشه کلا شمارو به حاشیه برد علت ناکامی شما همون سرمربیتونه
  • ع ق QA ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    خوب خودتون گفتید که باید جام اتفاقات غیر فوتبالی بهتون بدهند جام جز و وز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی