نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
۶ |
۰
کلوب| تبدیل تهدید به فرصت در پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها باشگاه پرسپولیس وضعیت نامشخصی را سپری می‌کند.

پرسپولیسی‌ها این هفته سرمربی خود را معرفی کردند، اما وی هنوز به تهران نیامده و همین امر تمرینات پیش‌فصل تیم را عقب می‌اندازد. علاوه بر این، وضعیت قرارداد بسیاری از بازیکنان نامعلوم است و به غیر از امیری، پورعلی گنجی و سروش رفیعی، باقی نفرات همچنان بلاتکلیف هستند و بازیکن جدیدی هم به تیم اضافه نشده است.

با توجه به اخبار و شنیده‌ها هم به احتمال فراوان ترابی، بیرانوند و اسماعیلی‌فر به تراکتور یا سایر تیم‌ها می‌روند. شاید در نگاه کلی اتفاقاتی که در باشگاه پرسپولیس رخ داده نگران‌کننده باشد؛ اما مدیران باشگاه می‌توانند با مشورت مربیان تیم‌های پایه و با درایت به خرج دادن تهدید را به فرصت تبدیل و با دعوت از بازیکنان پایه یا بازیکنان جوان سایر تیم‌ها، علاوه بر جوان کردن تیم یک فرصت بسیار مناسب را در اختیار آنان قرار دهند تا خودی نشان دهند و ما شاهد ظهور چهره‌های جدید در لیگ برتر باشیم.

بدون شک حضور بازیکنان بزرگی مثل ترابی، احمدزاده، بیرانوند و... بسیار مفید است و داشتن آنها می‌تواند آرزوی هر مربی‌ باشد؛ اما مدیران پرسپولیس باید این نکته را مدنظر داشته باشند که نباید زمان را از دست داد و اسیر نام‌ها شد. می‌توان با معرفی چند بازیکن جوان و بازی در کنار باتجربه‌هایی مثل امید عالیشاه، وحید امیری و بقیه، علاوه بر رشد فوتبال و پایین آوردن میانگین سنی تیم، زمینه را برای انتقال آنان به تیم‌های سایر کشورها فراهم و پول خوبی را به باشگاه تزریق کرد.

این درست است که حفظ اسکلت اصلی تیم لازم است؛ اما اگر هر بازیکنی به هر دلیلی نماند می‌توان از پلن‌های دیگری استفاده کرد که علاوه بر هزینه کم، سود فراوانی در درازمدت دارد.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زاپاتا IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    اره اقا همین درسته با همین فرمون برو جلو
  • دادا IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    اینها درسایه پرسپولیس بزرگ شده اند به محض،خارج شدن ازتیم بزودی تبدیل به بازیکن معمولی،می‌شوند آنوقت هست که درمیابند که نوش دارو بعد ازمرگ سهراب هیچ اثری ندارد
  • محسن IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    به امید خدا آه هواداران هر سه بازیکن رو خواهد گرفت و هر سه رباط میدن و هم ما هواداران خوشحال میشیم هم حسرت بازی واسه تراکتور میمونه تو دل زنوزی
  • علی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    بعد این جوانگرایی و... در لیگ نخبگان آسیا باید استارت بخوره؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی