خبرورزشی‌گردی| افشاگری مدیر اسبق استقلال: به بوقچی‌های استقلال پول دادند تا علیه مایلی‌کهن شعار بدهند/ برای تخریب سرمربی تیم ملی نهار دادند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی دست به یک افشاگری تاریخی زد.

محمد مایلی‌کهن هنوز از ماجرای بازی استقلال و سایپا در فروردین سال ۸۸ به شدت ناراحت است و امیررضا واعظی آشتیانی که در آن سال مدیرعامل باشگاه استقلال بود، دهم تیر سال ۱۳۹۸ و پس از گذشت بالغ بر ۱۰ سال از مسابقه مذکور که بسیار هم جنجالی شد، در خبرورزشی دست به افشاگری تاریخی زد.

آشتیانی گفت: یک‌سری از مدیران و مربیان به بوقچی‌ها حقوق می‌دهند تا در روزهای حساس از وجودشان استفاده کنند. اغلب این بوقچی‌ها آدم‌های کم‌فکری هستند که با یک شام و ناهار و حقوق ماهیانه استخدام آقایان می‌شوند. البته متاسفانه این همه ماجرا نیست چون برخی از مدیران و مربیان به خاطر رفتارهای اشتباه و نامناسب خود دست بوقچی‌ها آتو داده‌اند و این افراد هم به خاطر همین نقاط ضعف مرتب از آقایان باج می‌گیرند. بگذارید من در این مورد افشاگری کنم. فروردین سال ۸۸ وقتی مدیرعامل استقلال بودم، با سایپا بازی داشتیم و سرمربی حریف، آقای مایل‌کهن بود. تیم ما در کورس قهرمانی قرار داشت ولی سایپا نه سقوط می‌کرد و نه سهمیه می‌گرفت. در واقع اهمیت آن مسابقه به این خاطر بود که مایلی‌کهن قبل از آن دیدار حکم سرمربی‌گری تیم ملی را گرفته بود. پیش از برگزاری مسابقه مذکور تعدادی از بوقچی‌های استقلال که من پای آن‌ها را از باشگاه استقلال بریده بودم، به یک دفتر در خیابان ولیعصر دعوت شدند. به آن‌ها ناهار و پول دادند تا علیه محمد مایلی‌کهن شعار بدهند. متاسفانه طرح فحاشی به سرمربی سایپا در آن‌جا کلید خورد.

مدیرعامل اسبق استقلال ادامه داد: در آن جلسه حتی برای بوقچی‌ها تعیین شده بود که هر کدام از سکوها چه شعارهایی بدهند. عین آن نقش پیاده شد و اتفاقات بسیار زشتی رقم خورد. واقعا مایه تاسف بود اما روح من از آن خبر نداشت. بعدا یکی از همان بوقچی‌ها پیش من آمد و ضمن ابراز ندامت گفت: حاج آقا من را حلال کن خودم در آن جمع بودم و پول هم گرفتم. به ما پول دادند تا علیه مایلی‌کهن شعار بدهیم! مایلی‌کهن هم عصبانی شد و نامه تندی نوشت که باعث جدایی او از تیم ملی شد. شما مدیرعامل استقلال بودید و همه چیز به نام شما تمام شد اما خودتان هیچ خبری از این جلسه نداشتید و نمی‌دانستید چه نقشه‌ای کشیده‌اند.

خبرورزشی‌گردی| افشاگری مدیراسبق استقلال: به بوقچی‌های استقلال پول دادند تا علیه مایلی‌کهن شعار بدهند/ برای تخریب سرمربی تیم ملی نهار دادند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • 40c IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    اقا میشه تو کلا حرف نزنی
  • علی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    الان دقیقا هدف از نشر این مطلب چیه؟
  • شهريار IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    گروهبان قندلی.
  • روزبه IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    و اما جامهای شرافت کيسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی