پرسپولیس و یورو؛ دردسر یا افتخار؟/ داستان گولسیانی در تیم ملی گرجستان فیلم هندی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاقاتی که در یورو ۲۰۲۴ برای مدافع پرسپولیس افتاد مثل داستان فیلم‌های هندی بود!

گیورگی گولسیانی پس از سال‌ها حضور در ذوب آهن، نساجی و سپاهان به پرسپولیس آمد. فصل قبل ستاره تیم قهرمان بود و این فصل را با نیمکت نشینی شروع کرد. با مصدومیت پورعلی گنجی او به ترکیب رسید و آنقدر درخشید که برای اولین بار در سن بالا به تیم ملی کشورش دعوت شد.

وقتی خبر رسید او در ترکیب تیم ملی گرجستان برای یورو ۲۰۲۴ انتخاب شده یک اتفاق بزرگ برای اولین بار در تاریخ فوتبال ما افتاد. او، اولین نماینده لیگ ایران در یورو بود. در دور مقدماتی بازی کرد و در ترکیب گرجستان برابر اسپانیا در مرحله حذفی نیز اولین نماینده تاریخ ما و پرسپولیس در این سطح شد.

اما این بازی به شکلی عجیب برای او پیش رفت. بازیکنی که رسانه‌های اروپا دعوت او در سن بالا و حضور در این سطح را به عجایب هزار و یک شب شرق تشبیه کرده بودند، در عین خوش شانسی برای این حضور بدشانس بود که گل بخودی زد! خوش شانس بود که کمک داور ویدیویی به کمکش آمد و آفساید یامال را گرفت!

کمتر کسی دقت کرد که این گل به خودی روی همان دروازه که نیمه اول لاروخا گل بخودی زد، ثبت شد! اما هنوز ستاره پرسپولیس نفس راحتی نکشیده بود که دو دقیقه بعد از نیکو ویلیامز جا ماند و گل سوم اسپانیا به ثمر رسید. بلافاصله تعویض هم شد تا رویای جام ملت‌ها برای او زودتر از گرجستان تمام شود. او حالا تجربه بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا را دارد، در حالی که هنوز تصمیمش را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس نگرفته و هواداران پرسپولیس نمی دانند باید به او افتخار کنند یا ستاره سابقش بنامند؟!

بدتر از آن، برای پرسپولیس این است که از حالا طبق قوانین فیفا گولسیانی ۱۵ روز حق استراحت دارد و مربی اسپانیایی تازه وارد پرسپولیس در استارت اولیه‌اش او را نخواهد داشت. البته اگر تمدید کند. یعنی در حقیقت پرسپولیسی‌ها نمی‌دانند باید بابت حضور گیورگی در یورو خوشحال باشند یا ناراحت! از اینکه او را اینقدر دیر در اختیار خواهند گرفت بازیکنی که سابقه مصدومیت هم دارد و چه بسا دیر استارت زدن از تمرینات پیش فصل باعث شود که پرسپولیس نتواند او را از شروع لیگ آماده و کامل در اختیار داشته باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • نه به آفساید یورو IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    به درد همین پرسپولیس میخوره البته میخورد چون از این فصل اگر var بیاد برای پرسپولیس هم کاری نمیتونه انجام بده ،نه پنالتی نه گل آفساید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی