نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
واکنش عجیب به درخشش وینیسیوس در آمریکا/ داور باید جلوی او را بگیرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینیسیوس در کوپا آمریکا عملکردی بی‌نظیر از خود نشان داده اما برخی از حرکات نمایشی او باعث آزار رقبا شده است.

وینیسیوس جونیور به دلیل عملکرد ضعیفش در جریان تساوی ۰-۰ برزیل مقابل کاستاریکا در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته بود اما در بازی بامداد امروز به تمام انتقادها پاسخی کوبنده داد. برزیل ۴-۱ پاراگوئه را شکست داد و  وینیسیوس دو گل زد و به عنوان بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد. او در بال چپ عملکردی بی‌نظیر از خود نشان داد و چنین نمایشی از او را بارها در نیمه دوم فصل گذشته برای لوس بلانکوس دیده بودیم.

وینیسیوس پس از بازی با افتخار از عملکرد خود صحبت کرد و گفت: «همیشه می‌گویم که هرگز برای خودم بازی نمی‌کنم، بلکه برای تیم، برای برزیل، برای کشورم بازی می‌کنم و سعی می‌کنم بهترین کارها را انجام دهم، اگرچه همیشه این امکان وجود ندارد. امروز یک بازی عالی انجام دادم، مطابق با سطحی که به عنوان بازیکن دارم. می‌دانم که می‌توانم برای کمک به سلسائو و این تیم که می‌خواهد برزیل را در جایگاهی که شایسته آن است قرار دهد، پیشرفت زیادی داشته باشم.»

با این حال، برخی از حرکات نمایشی وینیسیوس در طول مسابقه به مذاق پاراگوئه‌ای‌ها خوش نیامد و مربی آنها دنیل گارنرو از داوران خواست تا کاری در مورد این بازیکن برزیلی انجام دهند: «او روشی برای بازی دارد که قبول کردن آن برای حریف چندان راحت نیست، اما داور برای همین اینجاست. داور باید این محدودیت‌ها را برای او قائل شود.»

رئال مادرید از تماشای درخشش وینیسیوس در کوپا آمریکا خوشحال خواهد شد و اگر او به همین شکل ادامه دهد، مطمئناً برنده توپ طلا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: دوستت دارم اما تو زشت‌ترین فوتبالیست هستی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی