نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
واکنش باتجربه‌های تیم ملی به قرعه مرحله انتخابی جام‌جهانی/ با سه برد صعود می‌کنیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واکنش بازیکنان با تجربه تیم ملی به قرعه‌ آسان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی جالب توجه است.

به گزارش خبرورزشی، قرعه تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدمانی جام جهانی ۲۰۲۶ حداقل روی کاغذ به قدری آسان بود که برخی از بازیکنان آن را باور نکردند! آنطور که مطلع شدیم، بعضی از چهره‌های با تجربه تیم پس از اینکه متوجه شدند قرار است با چه تیم‌هایی بازی کنند، با خودشان قرار گذاشتند که سریعترین صعود ممکن از راه انتخابی را ثبت کنند.

هرچند که این بحث‌ها در فوتبال روز دنیا شدنی نیست و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت اما این بازیکنان هم با تاکید بر این موضوع که رقیب آسانی وجود ندارد، فرمول صعود به جام جهانی را در ذهنشان ترسیم کردند. مطابق برنامه، رقابت‌های انتخابی از ۱۵ شهریورماه با جدال برابر قرقیزستان در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. ۵ روز بعد باید با امارات در این کشور بازی کنیم و دو بازی بعدی به ترتیب ۱۹ مهرماه در تاشکند برابر ازبکستان و ۲۴ مهرماه برابر قطر خواهند بود.

ملی پوشان اعتقاد دارند این ۴ مسابقه مهمترین بازی‌های تیم ملی است و اگر بتوان از آنها ۳ برد و یک تساوی بدست آورد، با توجه به وضعیت میزبانی در بازی‌های برگشت ایران عملا صعودش را قطعی کرده و می‌تواند با فراغ بال بیشتری وارد زمین شود. البته که این صحبت‌ها نباید به گوش امیر قلعه نویی برسد چرا که بازیکنان می‌دانند مربی تیم ملی تا چه اندازه روی چنین حساب و کتاب‌هایی حساس است!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی