نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
ابهام بزرگ در نقل و انتقالات پرسپولیس/ تکلیف این بازیکنان مشخص نیست!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می رسد وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس مبهم‌تر از همیشه است.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس اگرچه با سه بازیکن برای همکاری مجدد به توافق رسیده و با آن ها تمدید قرارداد کرده اما هنوز هیچ بازیکن تازه ای را به لیست خود اضافه نکرده است. موضوعی که موجی از نگرانی را در بین هواداران میلیونی این تیم ایجاد کرده است.

ابهامات زیادی در مورد وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس وجود دارد. از وضعیت علیرضا بیرانوند و جذب بازیکن جانشین به جای او تا دفاع راست و خط حمله. تنها هدف نقل و انتقالاتی که طی روزهای اخیر رسانه ها از آن خبر دارند، مهدی لیموچی است و هیچ بازیکن دیگری از سوی باشگاه پرسپولیس تایید یا تکذیب نشده است.

در این بین بازیکنانی چون مهدی عبدی، احمد گوهری، محمد عمری و میلاد سرلک نیز که بازیکن پرسپولیس محسوب می شوند بلاتکلیف بوده و باشگاه هنوز وضعیت آن ها را مشخص نکرده است. به این نام ها بازیکنانی چون فرشاد فرجی و سعید صادقی را هم اضافه کنید که اصلا مشخص نیست چه سرنوشتی خواهند داشت. از سوی دیگر مشخص نیست وضعیت نقدینگی باشگاه پرسپولیس چگونه است و آیا کنسرسیوم بانک ها و در راس آن ها بانک شهر مدیرعامل پرسپولیس را در جذب بازیکنان جدید و تمدید بازیکنان قدیمی همراهی می کنند یا نه.

بیشتر بخوانید: مهدی عبدی: بازیکن پرسپولیس هستم و تابع تصمیمات باشگاه

در تکمیل این ادعا همین قدر بدانید که بدهی مرتضی پورعلی گنجی برای تمدید قرارداد از سوی شرکت طبیعت پرداخت شد نه بانک شهر و هنوز هم مطالبات بازیکنانی چون علی نعمتی و ... پرداخت نشده تا آن ها برای تمدید قرارداد راهی باشگاه شوند.

در این راستا از مدتی قبل شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که بانک شهر تا زمان مشخص شدن رئیس جمهور کمک های نقدی خود را به باشگاه قطع کرده و در انتظار انتخاب رییس جهور است. این هم یکی از مواردی است که باشگاه پرسپولیس هرگز در مورد آن روشنگری نکرده است. به هر روی این طور که از ظواهر و شواهد پیداست با باشگاه پرسپولیس با نقدینگی مالی مواجه است و یا تیم تصمیم گیرنده در نقل و انتقالات هیچ برنامه مدون و از پیش تعیین شده ای در این مقطع ندارد و همین موضوع اسباب نگرانی شدید هواداران میلیونی پرسپولیس را فراهم آورده است.

به هر روی باید چند روز دیگر صبر کرد و دید رضا درویش که به واسطه عملکرد خوبش در نقل و انتقالات چند فصل اخیر از سوی پرسپولیسی ها لقب«پرز» را دریافت کرده بو د می تواند همچنان موفق ظاهر شود یا تنها هنر امیدوارکننده او در بین اهالی فوتبال و پرسپولیسی ها که تبحرش در نقل و انتقالات بود هم دیگر چنگی به دل نخواهد زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ع ق QA ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    ابهامات جنابعالي هم مهم هست ا حرص نخور دوست من
  • Sh IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    فقط انحلال.................تمام
  • ستاره سرخ IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    ما 5 تا بازیکن میخوایم به هر قیمتی که شده مغانلو، لیمو چی، محبی، آفائی پورو سامان فلاح، اسلامی حالا به هر طریق و هرقیمتی که شده، البته اگر دو دفاع چپ و راست خوب هم اضافه بشه دیگه خیرش را ببینی، حالا خود دانید. 🚩
  • تعصب قرمز IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    ببخشید اسلامی اشتباه چاپی بود.
  • مرتضی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    آخه انتخابات چه ربطی به بانک شهر داره؟ اینم از اون حرفا بودا
  • اهواز IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    نقل و انتقالات قبلی پرسپولیس به خاطر تلاش درویش پرز نبوده به خاطر وزارت ورزش بوده فدراسیون کمیته داوران کمیته انضباطی زیر مجموعه وزارت ورزش هست وزارت ورزش هم مالک پرسپولیس بوده از نفوذش برای قهرمان کردن و جذب بازیکن استفاده کرده بعد این دیگه پرسپولیس و استقلال زنگ قهرمانی را نخواهند دید
    • العین و الونگا IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      چه خبر از فولاد با این همه هزینه بازم داشتید سقوط میکردید
  • علیجانی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    ضمن تشکر از نویسنده مطلب فوق، پس دو مشکل مهم بنظر میرسه ۱- هیچگونه برنامه‌ شفاف و مشخصی از سمت درویش برای یارگیری و تمدیدی‌ها وجود نداره. ۲- بانک شهر جز کمک اندکی در انتهای فصل، هیچ کار مثبتی برای پرسپولیس انجام نداده است، که با توجه به کمکهای بی پایان هلدینگ به استقلال، این روزهای مهم نتقل و انتقالات داره به ضرر پرسپولیس جلو میره و عملا بانک شهر داره به پرسپولیس جفا میکنه.
  • بهنام IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    اگه باتک شهر نمیتونه مخارج پرسپولیس رو بعهده بگیره همین حالا اعلام کنه تا یه اسپانسر دیگه ای جایگزین بشه.
  • رضا IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    خدائی درویش اینکاره نیست مسئولین کنسرسیوم بانکی تا دیر نشده عوضعش کنند، داره تیم و باشگاه را به فنا میده.
  • نفس سرخ IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    ما اول باید سریعا"یک مدیر عامل جذب کنیم بعد بریم دنبال بازیکن در حا حاضر افشین پیروانی بهترین گزینه است، اما زودتر دست بجنبانید.
  • عشق قرمز IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    الحق افشین پیروانی توی این مقطع بهترینه، نیم فصل قبل هم از صدقه سر افشین خان چنین یارگیری با حالی کردیم.
  • فدائی قرمز IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    علی دائی یا افشین خان بهترین مدیر عامل برای ارتش سرخ در حال حاضر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی