نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
کریستیانو رونالدو - پپه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو هنوز موفق به گلزنی در یورو ۲۰۲۴ نشده است، اما پپه از هم‌تیمی خود حمایت کرده و معتقد است که او به زودی گلزنی را آغاز می‌کند.

کریستیانو رونالدو هنوز در یورو ۲۰۲۴ به گل نرسیده و در سه بازی اول پرتغال در گروه F موفق نشد دروازه حریفان را باز کند اما تیم روبرتو مارتینس در صدر جدول قرار گرفت و به یک‌هشتم صعود کرد. رونالدو در هیچ یک از هفت بازی اخیر خود برای پرتغال در تورنمنت‌های مهم گل نزده است که طولانی‌ترین دوران گل نزدن او در جام ملت‌های اروپا و جام جهانی به حساب می‌آید. این بازیکن ۳۹ ساله از آخرین باری که مقابل غنا در جام جهانی ۲۰۲۲ گلزنی کرد، ۱۹ شوت در این دو تورنمنت داشته است.

پپه در آستانه دیدار با اسلوونی در مرحله یک‌هشتم نهایی در روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و از اسطوره پرتغالی حمایت کرد. او گفت: «کریستیانو رونالدو برای گل زدن زندگی می‌کند، این واقعیت است. اما آیا تلاشش در زمین برای کمک به تیم ملی را دیده‌اید؟ باورنکردنی‌ست. او با ۳۹ سال سن بازیکنی‌ست که در تیم ما بیشترین دقایق بازی را دارد. کارش خیلی خوب است، او در مراحل پایانی قهرمانی اروپا عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. من مطمئن هستم که او به ما شادی زیادی خواهد بخشید.»

پپه به همراه رونالدو جام قهرمانی یورو ۲۰۱۶ را بالای سر برد و با حضور در این دوره با ۴۱ سال سن، مسن‌ترین بازیکن تاریخ این رقابت‌ها شد. او در سوالی مربوط به بازنشستگی خود اذعان داشت: «هنوز به این موضوع فکر نکرده‌ام. تمرکز من روی جلسه تمرینی بعدی است و روی بازی بعدی که برای من و پرتغال خیلی مهم است. راستش خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنم، آینده از آن خداست، من امروز موضوعات دیگری برای فکر کردن دارم، از جمله اینکه چگونه در تمرینات پیش رو از هم‌تیمی‌هایم دفاع کنم، چگونه برای تمرین فردا ریکاوری کنم. اینها دغدغه‌های من هستند.»

بیشتر بخوانید: پشت پرده حرکت فداکارانه رونالدو در یورو ۲۰۲۴/ CR7 به خاطر یک دختر تک‌به‌تک را به برونو پاس داد؟ +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی