نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: گتوسو را به استقلال می‌آورم/ تا ما هستیم مارادونا باید بزند کنار!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در مقطعی به دنبال جذب ستاره ای‌سی میلان بود!

استقلال در روزهای ابتدایی تابستان سال ۱۳۹۱ آندرانیک تیموریان را از دست داد و هواداران نگران میانه میدان تیم خود بودند ولی علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال روز ششم تیر همان سال در گفت‌وگو با خبرورزشی ادعا کرد: برای پر کردن خلا تیموریان با دو بازیکن سرشناس خارجی در حال مذاکره هستیم که جنارو گتوسو، هافبک دفاعی اسبق میلان یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. البته جدایی آندو برای ما خیلی گران تمام شد ولی دلم می‌خواهد به جای او، بازیکنی را بیاورم که از تیموریان بهتر باشد.

در آن مقطع شایعه شده بود که محمدرضا خلعتبری هم از الوصل امارات جدا می‌شود و به استقلال می‌آید. این بازیکن در امارات شاگرد دیگو مارادونا بود و اعجوبه فقید فوتبال جهان تاکید داشت قراردادش تمدید شود ولی فتح‌الله‌زاده احتمال استقلالی شدن خلعتبری را تایید کرد و گفت: تا به حال فکر می‌کردیم دوستان پرسپولیسی خلعتبری را می‌خواهند برای همین وارد مذاکره با او نشدیم اما حالا واقعا مذاکرات خوبی داشته‌ایم. در مورد اصرار مارادونا هم باید بگویم تا وقتی ما هستیم، مارادونا باید بزند کنار (می‌خندد)! البته خلعتبری در صورتی استقلالی می‌شود که بخواهد فوتبال خود را در ایران دنبال کند. این را هم بگویم که به جواد نکونام نیز پیشنهاد داده‌ایم از اسپانیا برگردد و در استقلال فوتبال بازی کند.

استقلال در نهایت نتوانست گتوزو و خلعتبری را به خدمت بگیرد ولی جواد نکونام در تابستان سال ۹۱ آبی‌پوش شد و در قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم نقش مهمی داشت.

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: هافبک میلان را به استقلال می‌آورم/ تا ما هستیم مارادونا باید بزند کنار!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ع ق QA ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    حاجی رفته گل بچینه گفته حالا که مارادونا مزده پله را می آرم می ترسم پله‌برقی بهش قاب کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی