نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
احمدرضا عابدزاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سنگربان اسبق پرسپولیس و تیم ملی بابت جریاناتی که در باشگاه پرسپولیس به وقوع پیوسته بود به شدت آزرده‌خاطر شد.

احمدرضا عابدزاده زمستان سال ۱۳۸۸ پس از این‌که علی دایی جانشین زلاتکو کرانچار شد، دیگر در کادر فنی پرسپولیس قرار نگرفت و همین مسئله در آن زمان سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت.

عابدزاده پس از جدایی پیگیر حقوق معوقه خود شد و از رفتاری که با او انجام دادند آزرده‌خاطر گردید. دروازه‌بان فراموش‌نشدنی فوتبال ایران ۶ تیر سال ۸۹ طی مصاحبه‌ای با اشاره به ناراحت شدن علی پروین از برخی مدیران وقت باشگاه پرسپولیس گفت: من ماه‌ها قبل در مورد برخی افراد حقایق را گفتم اما عده‌ای آن را باور نکردند. بفرمایید! این هم از برخوردی که با علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس شد. متاسفانه کار به جایی رسیده که بعضی افراد بدون حتی یک ثانیه بازی برای پرسپولیس، استخوان‌خردکرده‌های این باشگاه را می‌رنجانند. من حدود ۷۵میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب داشتم که آقایان گفتند این رقم ۴۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان است که تازه باید یک‌ونیم میلیون را هم ببخشی تا عدد رند شود. این را هم پذیرفتم ولی حالا می‌گویند ۵ درصد از مبلغ فوق را نیز باید مالیات بدهی [این اعداد را با این تذکر مهم مد نظر قرار دهید که در سال ۸۹ دلار هزار تومان بود!]

عابدزاده ادامه داد: فکر کنم اگر این‌طور پیش برویم باید یک چیزی هم دستی به آقایان بدهیم! البته اگر مدیران پرسپولیس به پول احتیاج دارند بگویند تا من راهکار جلوی پای آن‌ها بگذارم. این را هم در نظر بگیرید که حسین هدایتی داشت از جیب خود برای پرسپولیس خرج می‌کرد اما بعضی‌ها او را رنجاندند و از پرسپولیس دور کردند.

عابدزاده در پایان هم گفت: پول من را نمی‌دهند و از پسر علی پروین پول می‌خواهند! من به آقایان پیشنهاد می‌کنم برای درآمد بیشتر و کاهش هزینه‌ها در پرسپولیس به بوقچی‌ها پول ندهند.

خبرورزشی‌گردی| عابدزاده: اگر مدیران پرسپولیس به پول احتیاج دارند بگویند تا من راه نشان بدهم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • شهاب IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    بابا تو دیگه چی میگی عزیزم تو دیگه کی هستی تو هم برای سرت داری دفاع می‌کنی خودت هیچی نبودی پسرتم هیچی نخواهد شد
  • ناشناس IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    🖕بله عابدزاده راهش را نشان خواهد داد 🦓ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی