نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
گلباران مزار رهبر هندوستان توسط استقلالی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال استقلال تهران با چهار عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم ایرانی در جام میلز است. آخرین قهرمانی آبی‌پوشان در این مسابقات نیز مربوط به سال ۱۳۶۸ بود.

خبرورزشی _ استقلال سه قهرمانی پشت سر هم در سال‌های ۱۳۴۸ - ۱۳۴۹ و ۱۳۵۰ در جام میلز به دست آورد. تاجی های سابق سی ام آبان ماه ۱۳۵۰ موفق شدند در فینال تیم لیدر جولیندر میزبان را با تک گل غلامحسین مظلومی شکست دهند و این عکس مربوط به همان تیم است.

آبی پوشان پس از ورود به کشور هندوستان در سال ۱۳۵۰ برای ادای احترام راهی محل دفن مهاتما گاندی رهبر فقید این کشور شدند و مزار وی را گلباران کردند. در این عکس نفراتی چون جواد قراب، حاج محمد، نصرالله عبداللهی، مسعود مژدهی، منصور رشیدی و... و. دیده می شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس بین المللی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    یادش بخیر اون سالها تازه پرسپولیس از دسته دو تهران با کمک شاهینی ها اومده بودن لیگ سراسری حتی بیرون از تهران هم بازی نکرده بودن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • ابرام US ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      باور کن با یک نگاه به آرشیو روزنامه های ورزشی آن زمان می بینیم که تیم ها ی دسته اول ایران با زور هم به این تورنمنت جام بیل نمی رفتند . جالب هست که هم ملوان و هم سپید رود که با زور فرستا دنشون هم در این تورنمنت فهرمان شدند و با کا پ به ایران برگشتند و حا لا دیگه شما خودت تا آخرشو بخون .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی