نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
هادی حجازی فر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هادی حجازی‌فر، بازیگر مطرح کشورمان از علاقه خود به استقلال گفت.

استقلال و پرسپولیس پنجم مهر سال ۱۳۹۷ به مصاف یکدیگر رفتند و با ارائه نمایشی ضعیف، به تساوی بدون گل رضایت دادند. در در این میان اما هادی حجازی‌فر بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون همان پنجم مهر سال ۹۷ در گفت‌وگو با خبرورزشی در مورد علاقه خود به استقلال صحبت کرد و گفت: وقتی احمدرضا عابدزاده در تیم تام اصفهان بازی می‌کرد، یک بار با این تیم برای تقابل با تیم فرمانداری خوی در جام حذفی به این شهر آمد. من ساکن خوی بودم و برای تماشای این بازی به استادیوم رفتم. از همان زمان علاقه فراوانی به عابدزاده داشتم و وقتی او به استقلال رفت، من هم طرفدار استقلال شدم و تا امروز استقلالی باقی مانده‌ام.

حجازی‌فر ادامه داد: تابستان سال ۱۳۷۴ برای اولین مرتبه برای تماشای دربی به ورزشگاه رفتم اما سیل جمعیت مرا به سمتی کشاند که مجبور شدم بازی را میان پرسپولیسی‌ها ببینم! بعد از گل اول استقلال که ادموند اختر به ثمر رساند، خوشحالی کردم و همین اتفاق باعث شد تیفوسی‌های پرسپولیس به من حمله کنند و تکه‌های یخ از هر طرف روی سر و صورتم می‌خورد! استقلال بازی را برد ولی به من خوش نگذشت!

بازیگر فیلم ماجرای نیمروز در ادامه با اشاره به پرسپولیسی بودن پسرش تصریح کرد: من بیشتر از همه با پسرم کل‌کل می‌کنم چون به شدت پرسپولیسی است. متاسفانه فرزندی را بزرگ می‌کنم که طرفدار پرسپولیس شده (می‌خندد)

نکته جالب توجه این‌که هادی حجازی‌فر در گفت‌وگو با ما برخلاف برخی سلبریتی‌ها که مدعی‌اند روزنامه نمی‌خوانند، گفته بود سال‌های زیادی است که خبرورزشی می‌خواند.

خبرورزشی‌گردی| هادی حجازی‌فر: به‌خاطر عابدزاده استقلالی شدم/ متاسفانه پسرم پرسپولیسی است/ آن برد استقلال در دربی به من خوش نگذشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی