نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
خبرورزشی‌گردی| ماجرای یک دعوا بر سر پنالتی/ برانکو: جنون ندارم که این ضربه پنالتی را به مهدی طارمی بدهم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی وقت پرسپولیس به رفتار مهدی طارمی واکنش نشان داد.

پرسپولیس در روزهای ابتدایی مهر سال ۹۴ با یک گل توانست تراکتور را شکست دهد. گلی که از روی نقطه پنالتی و توسط جری بنستون بازیکن خارجی قرمزپوشان به ثمر رسید و البته حواشی زیادی هم داشت چون مهدی طارمی بازیکن آن زمان پرسپولیس از این‌که پنالتی را به بازیکن دیگری غیر از او داده بودند، ناراحت شده و با صراحت گفته بود من پنالتی‌زن اول پرسپولیس هستم!

این ادعا با واکنش تند برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس همراه شد. برانکو پنجم مهر سال ۱۳۹۴ در این رابطه به خبرورزشی گفت: یک قانون نانوشته در فوتبال وجود دارد که به موجب آن نباید ضربه پنالتی را به بازیکنی بدهید که روی خود او خطا شده است. مهدی طارمی درون محوطه جریمه سرنگون شده بود و من هم جنون ندارم که در چنین شرایطی خود او را مامور زدن ضربه پنالتی کنم. البته قانون فوق استثنا هم دارد. استثنایی به نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو.

برانکو ادامه داد: من و همه هواداران پرسپولیس از پیروزی این تیم خوشحال شدیم. برخلاف مهدی طارمی که مأیوس و عصبانی بود، من و هواداران پرسپولیس خوشحال بودیم. البته با طارمی نیز صحبت می‌کنم تا او هم حس خوشحالی خود را تقویت کند.

خبرورزشی‌گردی| ماجرای یک دعوا بر سر پنالتی/ برانکو: جنون ندارم که این ضربه پنالتی را به مهدی طارمی بدهم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • راز IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    یاد برانکو بخیر. چه روزهای طلایی در پرسپولیس داشت و علاوه بر مربیگری مدیریت خیلی خوبی داشت و تمام حاشیه های پرسپولیس رو جمع کرد واقعا بهش مدیونیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی