نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
۱۵
خبرورزشی‌گردی| فرزاد فرزین: من پرسپولیسی هستم، همسرم استقلالی/ برق رفته بود و خانمم نتیجه دربی ایمون زاید را نمی‌دانست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرزاد فرزین، خواننده مشهور کشورمان از علاقه خود به پرسپولیس با خبرورزشی صحبت کرد.

فرزاد فرزین خواننده سرشناس کشورمان با صراحت از علاقه خود به پرسپولیس صحبت کرده است. این خواننده روز پنجم مهر سال ۱۳۹۷ طی مصاحبه اختصاصی با ما ضمن تاکید بر پرسپولیسی بودن خود به نکته جالبی هم اشاره کرد و گفت: همسر من یک استقلالی متعصب است و بیشترین کل‌کل را با او دارم. در دربی زمستان سال ۹۰ استقلال ابتدا با دو گل از پرسپولیس جلو افتاد. من در استودیو سر ضبط بودم و همسرم مرتب زنگ می‌زد و برایم کری می‌خواند ولی ایمون زاید هت‌تریک کرد و ما بازی را بردیم. من خوشحال و خندان به سمت خانه رفتم ولی فهمیدم که برق منزل رفته بود و خانمم نتوانست گل‌های پرسپولیس را ببیند به همین خاطر نمی‌دانست دربی با چه نتیجه‌ای تمام شده. او در ماشین هنوز برایم کری می‌خواند ولی وقتی نتیجه را به او گفتم، باورش نمی‌شد که استقلال بازی دو بر صفر برده را ۳ بر ۲ باخته است!

فرزاد در ادامه با اشاره به کری‌های رایج میان هواداران استقلال و پرسپولیس گفت: اغلب افراد اطراف من پرسپولیسی هستند ولی غیر از همسرم، با حمید عسگری هم کری دارم و کل کل می‌کنیم.

خبرورزشی‌گردی| فرزاد فرزین: من پرسپولیسی هستم، همسرم استقلالی/ برق رفته بود و خانمم نتیجه دربی ایمون زاید را نمی‌دانست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۸
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • کاربر جدید IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    با سلام به همه فوتبالدوستان دو نکته زیر تاریخساز شد: الف ، گربه سیاه اراک و خرافات در این رابطه باطل، باطل، باطل.(عصر قدیم) ب: هوش مصنوعی نتیجه را مساوی پیش بینی کرده بود،در این رابطه نیز باطل، باطل، باطل.(عصر جدید)، نتیجه: نه اینورش بیفتیم نه اون ورش، لطفاً، لطفاً، لطفاً . (دربی 104 در اراک یک/صفر).
  • محمد معصومی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    حق دفاع دفاع از شهر خونین شهر خرمشهر خونخواهی غیرتمندی و شرف جام زهر عدالت حرف خدا اجرا نشد ايرانيان ستمدیده بود عدالت حق ایران بود حرف خدا درست بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی