نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
تونی کروس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تونی کروس که در تابستان امسال از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد فاش کرد که نزدیک بود به جای رئال مادرید به منچستریونایتد برود و دوران اوج فوتبالی خود را در اولدترافورد سپری کند.

تونی کروس که در تابستان امسال پس از سپری کردن دورانی درخشان در فوتبال حرفه‌ای بازنشسته شد، فاش کرد که در سال ۲۰۱۴ پیش از پیوستن به رئال مادرید، با انتقال به منچستریونایتد توافق کرده بود. کروس که در فینال لیگ قهرمانان اروپا با یک پاس گل به دوران حرفه‌ای خود پایان داد، در آخرین قسمت پادکست شخصی‌اش به نام Einfach mal Luppen جزئیات جالبی از این ماجرا را فاش کرد.

این اسطوره توضیح داد که در تابستان ۲۰۱۴، پیش از پیوستن به کهکشانی‌ها، با انتقال به منچستریونایتد موافقت کرده بود و این انتقال در حالی به بن‌بست خورد که دیوید مویس، سرمربی وقت منچستریونایتد، در همان تابستان از سمت خود برکنار شد. کروس با یادآوری آن روزها گفت: «من در مونیخ روی کاناپه نشسته بودم و با دیوید مویس در حال گفتگو بودیم. او به همراه همسرش به خانه ما آمده بود و این دیدار بسیار خوشایند بود. اما پس از اخراج مویس، منچستریونایتد لوئی فان‌خال را به عنوان سرمربی جدید منصوب کرد و من به همراه مویس محترمانه از این پیشنهاد صرف نظر کردیم.»

این اتفاق مسیر حرفه‌ای کروس را تغییر داد و او به جای اولدترافورد، راهی سانتیاگو برنابئو شد. نمی‌توان گفت که اگر کروس به یونایتد می‌پیوست تاریخ فوتبال چگونه رقم می‌خورد، اما انتقالش به رئال مادرید یکی از بهترین تصمیمات دوران حرفه‌ای او شد. کروس در طول یک دهه حضورش در رئال مادرید، به یکی از بازیکنان کلیدی و اسطوره‌ای این تیم تبدیل شد و موفقیت‌های بی‌نظیری به دست آورد.

تونی کروس در دوران حضورش در رئال مادرید ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۴ قهرمانی در لالیگا و ۵ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را تجربه کرد. او در ۳۴ سالگی با کوله‌باری از افتخارات، به عنوان یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال بازنشسته شد. دوران حضور او در رئال مادرید، بدون شک یکی از دوره‌های درخشان این باشگاه است و نام کروس به عنوان نمادی از ثبات و کیفیت بالا در قلب خط میانی این تیم ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: رئال مادرید به دنبال تقویت خط میانی/ جستجو برای جانشینان مودریچ و کروس ادامه دارد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی