نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
نویدکیا: بازی سختی مقابل چادرملو داریم/ هفته قبل بازی خوبی نداشتیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به اینکه تیم چادرملو تیمی قوی و دارای مهره‌های خوب است گفت: رقابت سختی در برابر چادرملو داریم.

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی با چادرملو با اشاره به حادثه معدن طبس و تسلیت درگذشتن کارگران این حادثه گفت: ما با تیم فوق العاده با کیفیتی مسابقه داریم که جوانان بسیار خوبی دارد و در هفته‌های گذشته نتایج بسیار خوب و قابل قبولی گرفته است.

وی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که فردا بازی بسیار سختی در مقابل تیمی داریم که در شهر خودش بازی می‌کند و دو هفته گذشته در همین ورزشگاه نتیجه بسیار خوبی گرفته است.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: شرایط ما هم بسیار خوب است و تمرینات بسیار خوبی هم داشتیم و امیدواریم فردا بازی بسیار جذاب و خوبی داشته باشیم و بتوانیم در این مسابقه امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: پس از هفته دوم در مصاحبه‌ای اعلام کردم که در تمام لیگ‌های دنیا برخی از تیم‌ها در هفته‌های سوم و چهارم هستند که امتیازی ندارند ولی در لیگ برتر ما در مسابقات ابتدایی تمام تیم‌ها امتیاز داشتند و به همین دلیل در این لیگ بازی کردن کار بسیار سختی است و برای امتیاز گرفتن باید تلاش زیادی داشته باشیم.

نویدکیا بیان کرد: هفته قبل بازی خوبی نداشتیم اما نتیجه آن بازی الان برای ما مهم نیست بلکه هدف ما بازی با چادرملو است و سعی کردیم تمرینات خوبی داشته باشیم و بازیکنان ما هم از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی