نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
مجیدی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:از دقیقه یک تا ۹۰ هر چه دلشان خواستند در ورزشگاه به ما گفتند.

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد  از دیدار آلومینیوم اراک و استقلال اظهار داشت:  در کل بازی خوب و جانداری بود، بعد از گل به بهترین نحو ممکن بازی را کنترل کردیم ولی متاسفانه در دقایق تلف شده در یک نصف موقعیت تیم آلومینیوم به گل رسید و ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم.

وی در خصوص اینکه بعد از گل تیمش دفاعی بازی کرد و آیا بهتر نبود تیمش از این حالت خارج می‌شد گفت: حریف مالکیت توپ را داشت ولی موقعیت گلی نداشت. مهم این بود که به حریف موقعیت گل بدهیم. فکر نمی‌کنم آلومینیوم موقعیت گلی داشت.

سرمربی استقلال در خصوص اعتراضش به داوری عنوان کرد: من اعتراضی به داور نداشتم و به آنها خسته نباشید هم گفتم. در حیطه کاری من نیست ولی واقعا فضای استادیوم مناسب نبود. اولا که نمی‌دانم ایا بازی با تماشاگر بود یا بدون تماشاگر؟ بوقچی‌ها از دقیقه اول از آن بالا با حرف‌های رکیک کار می‌کردند، فضا اصلا قشنگ و ورزشی نبود. در حیطه کاری من نیست در مورد این مسائل حرف بزنم. به هر حال تیم حریف تیم خوبی است، مردم اراک هم این تیم را دوست دارند ولی ترجیحح می‌دهم در مورد داوری حرف نزنم. داور خوب بود ولی فضای قشنگی را شاهد نبودیم.

مجیدی تاکید کرد:  ما در بین دو نیمه داشتیم به رختکن می‌رفتیم ولی این همه آدم در سالن حضور داشتند، این افراد از کجا به ورزشگاه آمده بودند؟ الفاظ رکیکی استفاده می‌شد که واقعا برای فوتبال اراک زشت است. نمی‌دانم این جزو قائده فوتبال آنها است یا چیز دیگر؟ اصلا جا نبود ما به رختکن برویم. همین الان شما به رختکن بروید و دوربینتان در آنجا ضبط کند، راحت ۵۰۰ نفر آن پایین حضور داشتند. اگر بازی بدون تماشاگر است که این نفرات نباید آنها حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: بیژن طاهری در مورد مسائل حرف می‌زند، این ۵۰۰ نفر چه سمتی دارند؟ چه کاره هستند؟ هر دو تیم برای برد تلاش کردند، ما در دقیقه آخر برد را از دست دادیم ولی هر دو تیم تلاش خود را انجام دادند. من نمی‌دانم این نفرات چه کسانی هستند ولی متاسفانه نظارتی روی این اتفاقات نیست. از دقیقه یک تا ۹۰ هر چه دلشان خواستند در ورزشگاه به ما گفتند. من با مدیریت باشگاه صحبت می‌نم اگر شرایط اینگونه است که هم لیدرهایمان را به ورزشگاه بیاوریم. بازی بدون تماشاگر است ولی ۵-۶ نفر را که می‌توانیم وارد استادیوم کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که تیمش ۹۰ دقیقه دفاع کرد و پیج‌های هواداری استقلال هم به این موضوع اعتراض کردند گفت: خواهشا وارد این مسائل نشوید. کدام کانال؟ اگر این نظر شما است که من به سوالتان جواب بدهم. من به کانال های هواداری چه کاری دارم؟ یک نفر در خانه نشسته، کانال باز کرده، و یک چیزی می‌نویسد، من و شما نباید آن را بخوانیم. این نشان می‌دهد شما یک خبرنگار آماتور هستید که نشستید کانال‌ها چه نوشته‌اند. من به نوع سوال شما پاسخ دادم. اگر این صحبت‌ها نظر شماست جواب می‌دهم.

مجیدی تاکید کرد: من و کادر فنی ام تصمیم می گیریم که چگونه بازی کنیم. خیلی بازی ها هم بوده که تیم ما خوب بازی نکرده است. نه به این کانال‌ها نگاه می‌کنم و نه برایم مهم است.اینکه برویم و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم برایمان مهم است. ما امروز به گل رسیدیم و باید قبول کرد تیم حریف تیم خوبی است. ما به دنبال ۳ امتیاز بودیم و به بهترین نحو کارمان را انجام دادیم. من از شما می‌پرسم مگر آلومینیوم موقعیت نداشت، چند توپ و فرصت گلزنی داشتند؟ نمی‌دانم شما چگونه می‌گویید آنها فرصت داشتند؟ به هر جهت سعی کردیم از گلمان محافظت کنیم ولی حریف روی یک فرصت نصفه و نیمه و ۵ مقابل ۲ گل خوردیم که این هم ایراد است و باید برطرف شود.

وی در خصوص صحنه پنالتی گفت: طبیعی بود وقتی به گل رسیدیم سعی کردیم آن را حفظ کنیم. من صحنه پنالتی را ندیدم و باید آن را دوباره نگاه کنم. خیلی بازی ها بوده که داور پنالتی های ما را نگرفته است. امروز دیدید که کادر من حتی یک بار هم صحبت و اعتراض نکرد اما برخی تیم‌ها با داد و بیداد و ... به دنبال چه چیزی هستند را نمی‌دانم.

سرمربی استقلال در ژاسخ به این سوال که چرا بازی های لیگ امسال اینقدر بی کفیت است گفت: چون فاصله تیم‌ها به هم نزدیک شده و تیم ها به دنبال کسب نتیجه باشند تا بازی زیبا. فوتبال دنیا هم به همین شکل پیش می‌رود. موافق هستم که بازی‌ها زیبا نیست ولی در نیم فصل دوم مسابقات بهتر خواهد شد.

مجیدی در خصوص اینکه چرا ژستد زودتر تعویض نشد عنوان کرد: من از او خیلی راضی هستم و فوق العاده کار می‌کند. از کلیه بازیکنان تیمم در این دیدار راضی هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    بازی قشنگی نبود و کمترین حق تیم خوب خطیبی هم همین مساوی بود، خیلی خوبه که بیش از هشت تیم نیمکت آبی دارن و مثل همیشه فوتبال ایران از آبیا سود میبرن ، در مورد پنالتی چون ندیدم میزارم به قضاوت برنامه فوتبال برتر هرچند گمان میکنم پنالتی نبود . تیم شاه فرهاد بسیار خوب داره جلو میره ، به هر حال لیگ هست و انتظار بردن در هر بازی اونم در خونه ی حریفی که مدعی هست نمیتونه منطقی باشه . سیزده بازی و بیستو نه امتیاز یک نتیجه ی استثنایی هست که سه امتیاز بیشتراز میانگین امتیاز لازم برای قهرمانی هست . این روزا که نمیشه رفت ورزشگاه حمایت و پشتیبانی از تیم در دنیای مجازی خیلی مهمه ، خوشبختانه از هفته های بعد میشه رفت ورزشگاه و حمایت لازم از شاه فرهاد و تیمش بیش از قبل انجام خواهد شد ، همونطورکه حضور فقط چهارهزار نفر در بازی مساوی مقابل نساجی نشون دادیم که چقدر امسال حامی تیم مربی بازیکنها و کادر مدیریت هستیم.
  • علی کوچولو IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    خدا یا ما هواداران واقعی استقلال چه گناهی کردیم که از منصورخان و ناصر خان رسیدیم به این مجیدی لعنتی که هیچی از مربیگری نمیدونه بعدش امیرخان الان از ما ناراحته حاج محمود ۱۵ سال سرباز تاج بود ولی الان از ما ناراحته خدا شاهده با این سهمیه هم نمیگیریم چه برسه به قهرمانی با ارتش فحاش راه انداختن استقلال هیچی نمیشه الان داریم تاوان چه چیزی رو میدیم بعد از مدت ها یک ادم شد مدیر تیم اینم از سرمربی احمق اگر این پیج های لعنتی از اول روی اجرلو فشار نمیزاشتند الان این مجیدی لعنتی سرمربی نمیشد پدر استقلال رو در اورد با اون داداش احمقش شاید ارتش فحاش به من حمله کنه ولی هواداران واقعی استقلال میدونند که چی میگم الان داریم تاوان چه چیزی رو میدیم خدایا
  • هادی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    وقتی داور همه کار برای تیمت بکنه بایدم اعتراض نداشته باشی حق تیم مارو داور خورد.....
  • ساوالان IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    عجب !!!!!!! اولین تیمی بودی که با تماشاگر بازی کردی!!!! بحث لیدر هم بکنار که خوب می دانی
  • 6 IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    فعلا که با پنالتیای دوزاری امتیاز مفت گدایی میکنی. هر بازی یک کمک معیشتی برای تیم مستمند!
  • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    وای خدا یعنی این همیشه به هیچی کار نداره جز داوری چرا زمین کجه چرا تماشاگر داشتند آخه اسطوره جک تری دی اگه داور اون پنالتی مزحک تقدیمتون نمی‌کرد تا صبح هم خبری از گل نبود
  • فروید سرخ IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    فرناز مثل اینکه بازی رو ندیدی برو خدارو شکر کن بازیکن دوازدهم تون شریفات یه پنالتی داد و یه تک به تک رو هم زد تو پای حسینی، وجدانا یک خطر نداشتین مثل کبریت بی خطر بودین
  • آبی آرنا IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    بنده پنجاه سال است که فوتبال تیم تاج (استقلال) را می بینم کمتر بازی بوده که در رادیو یا تلویزیون با صدا و تصویر پخش شده باشد و ندیده باشم، از وقتی ژستد به استقلال اضافه شده است بطور دائم آقای مجیدی از بازی ایشان تعریف و تمجید می کنند ولی ما بازی درخور و شایسته از این بازیکن ندیده ایم و اصولا باید بگویم که تعدادی از بازیکنان حال حاضر استقلال حتی در حد نونهالان این تیم نیستند چه رسد به تیم استقلال بزرگ دو ستاره. در آخر باید متاسفانه این را بگویم که‌ این شگرد و شیوه ایی که استقلال بازی می‌کند شاید سهمیه هم نگیریم چه رسد به قهرمانی و جام.
  • علی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    آقای مجیدی با هوادار درنیفت که با سر میخوری زمین
  • حق گو IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    کانال هواداری استقلال با پیج ارتش فحاش فرق میکنه??????
  • تاجی اصیل IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    آقای مجیدی نمیدونم از کدوم بازی جوندار و خوب حرف میزنین؟؟این بازی که ما دیدیم نه خوب بود و نه جوندار!!!ا استقلال تیمی نیست که توی هیچ شرایطی توپو بده و فقط دفاع کنه! فرقی نمیکنه استقلال دقیقه یک هم گل بزنه هشتاد و نه دقیقه میره توی دفاع و فقط دفاع میکنه!! این بازی! بازی نیست که ما هوادارا میخوایم و انتظار داریم... اگر میتونین بسم الله و اگر نمیتونین لطفا خودتون جا رو برای یه مربی مثل استرا خالی کنین و مثل دوست قبلیتون آقای فکری نباشین که آخر سر هوادارا بیرونش کردن!! اینجوری و با این مدل بازیها آیندتون با گذشته آقای فکری هیچ فرقی نمیکنه!!! بسم ا.. اگر میتونین سریع تا دیر نشده شروع کنین...
  • رضایاک IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    قعرناز تو که مافیای لیگ هستی و هر کاری دلت خواسته کردی. اینم روش،لیدرهاتم بیار..خخخ
  • نادر IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    خاک تو اون سرت با این تیمت .استقلال ببین چه قد بدبخت شده که ۹۰دقه داره دفاع میکنه مقابله یه تیمه معمولی که تازه دوساله اومده لیگ برتر.چرا این بازیکنایه بی غیرت تلاش نمیکنن واسه زدن گلایه بیشتر چرا؟؟؟؟ که اینجوری دقیقه نود دو ضده حالو هوادارا. اصلا بگو برنامت واسه حمله چیبود؟؟؟
  • مهدی ابی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    از رضاوند چی خیلی راضی هستی ؟؟
  • خلیل مهاجر IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    در روزی که استقلال اصلا خوب نبود توانست با کسب 1 امتیاز از مصاف با تیم خوب و جنگنده آلومینیوم اراک به خانه برگردد. استقلال در حفظ و مالکیت توپ برنامه ای نداشت و بعد از به ثمر رساندن گل اول و با احتساب وقت های اضافه حدود 80 دقیقه صرفا به تکیه بر عملکرد دفاعی سعی در حفظ برتری خود داشت که با یک لغزش کوچک در اواخر وقت های اضافی نیمه دوم از کسب سه امتیاز و حفظ فاصله خود با مدعیان در صدر جدول را از دست داد و ریسک اینگونه صحنه های غافلگیر کننده فقط با مالکیت توپ و به ثمر رساندن گل های بیشتر کاهش مییابد. مدیریت بازی بسته به برنامه است و باید در هر مقطعی قابل اندازه گیری و سنجش و پیش بینی باشد. در غیر اینصورت ماجراجویی و در نتیجه غیر قابل اتکاست.
  • بچه ها متشکریم IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    استقلال در دفاع نمره اش ۲۰ ولی بچه ها باید یاد بگیرن برای دقایق پایانی بازی انرژی ذخیره شده داشته باشن تا بتونن به نحو احسن دوندگی داشته باشن و از گل زده حراست کنن تیم نباید تحت هیچ شرایطی در پایان بازی گل بخوره کسب یک امتیاز درخانه حریف خوبه اما آلمینیوم در مقایسه با استقلال سطح پائینتری داره
  • علی محمدی نیا۸ IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    اره واقعا چقدر هوچیگری فرناز چطور پنالتی ناحق که داور بهت هدیه معیشتی داد کیف هم کردی و جیکت درنیومد اون موقع فحش و ناسزا نمی دا دند ولی چنان گذاشت درت که اهت بلند شد و باید چند تا میزاشتن درت در صورتی که یک موقعیت هم جلوی اراکی ها نداشتی اون موقع میگی یک موقعیت نصفه و نیمه گل زدند بابا برو فرناز دلها برو پیش همون شیخ نشین امارات بخواب و از این کن کیسه کش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی