نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
خرید هری کین اشتباه بود/ پیش‌بینی هوش مصنوعی درست از آب درآمد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس هوش مصنوعی بر این باور است که خرید هری کین اصلا به نفع بایرن مونیخ نبوده و این باشگاه آلمانی باید سیاست نقل و انتقالات خود را تغییر بدهد.

کارشناس هوش مصنوعی معتقد است که خرید ۱۰۰ میلیون یورویی هری کین از تاتنهام برای بایرن مونیخ غیرضروری بوده است. این باشگاه در تابستان ۲۰۲۳ با مبلغی هنگفت هری کین را به خدمت گرفت؛ او در اولین فصل خود ۴۴ گل به ثمر رساند و کفش طلای اروپا را از آن خود کرد. با این حال، تیم آلمانی نتوانست جام مهمی کسب کند و عملکرد کلی تیم بهبود نیافت.

یان وندت، کارشناس هوش مصنوعی، اعلام کرده که بایرن نیازی به جذب کین نداشت و حضور او تأثیر مثبتی در تفاضل گل تیم نداشته است، در حالی که تاتنهام بدون او خیلی بهتر عمل کرد. وندت در مصاحبه‌ای با اسپورت‌وان گفت: «ما پیش‌بینی کرده بودیم که هری کین تأثیری در بهبود تفاضل گل بایرن نخواهد داشت و آمار تاتنهام بهبود خواهد یافت، و دقیقاً همین اتفاق افتاد. بایرن فصل گذشته ۵ گل کمتر به ثمر رساند، اما تفاضل گل تاتنهام بهتر شد. حتی خروج لواندوفسکی هم باعث کاهش گل‌های بایرن نشد، زیرا بار گل‌زنی بین چندین بازیکن تقسیم شد.»

ادعای وندت توسط پلتفرم هوش مصنوعی Plaier که کارش ارزیابی و تحلیل بازیکنان است، تأیید شده است. این پلتفرم با استفاده از داده‌ها به باشگاه‌ها کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری در خرید بازیکنان بگیرند و در بسیاری از موارد از کارشناسان استعدادیابی نیز دقیق‌تر عمل می‌کند.

در حالی که ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید بایرن وارد میدان شده، برخی معتقدند که سیاست‌های نقل و انتقالاتی بایرن باید دوباره مورد بازبینی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: هری کین: می‌خواهم مثل کریستیانو رونالدو باشم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی