نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
خبرورزشی‌گردی| درگیری استقلال و پرسپولیس به خاطر تماس‌های بدموقع!/ پرسپولیس: سند داریم/ استقلال: چرا منتشر نمی‌کنید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال و پرسپولیس از مدت‌ها قبل با یکدیگر جنگ لفظی و بیانیه‌ای داشته‌اند.

حدود ۱۳ سال است که جنگ بیانیه‌ای میان استقلال و پرسپولیس مد شده و در دهه ۸۰ چنین چیزی را به مراتب کمتر شاهد بودیم.

روز هجدهم شهریور سال ۱۳۹۱ و هنگامی که هفته‌های آغازین دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را سپری می‌کردیم، اختلاف میان استقلال و پرسپولیس بر سر یک مسئله مهم، سر و صدای فوق‌العاده‌ای راه انداخت. پرسپولیسی‌ها با انتشار بیانیه‌ای مدعی شدند با وجود به پایان رسیدن مهلت نقل و انتقالات، چند باشگاه که رقیب آن‌ها در پیکارهای لیگ برتر محسوب می‌شوند با بازیکنان آن‌ها تماس گرفته و ضمن ارائه پیشنهادات مالی ویژه، موجب برهم خوردن تمرکز آن‌ها می‌شوند. البته باشگاه پرسپولیس در این بیانیه مدعی شده بود که بازیکنانشان تمام این موارد را به باشگاه منتقل کرده‌اند و پرسپولیس پیگیری موضوع از طریق فدراسیون و ارکان انضباطی را حق مسلم خود می‌داند.

بیانیه باشگاه پرسپولیس با واکنش سرپرست وقت تیم استقلال مواجه شد. میرشاد ماجدی همان روز هجدهم شهریور طی مصاحبه‌ای که آن را منتشر کردیم، با تکذیب قاطعانه ادعای مذکور گفت: ما اصلا بازیکنان پرسپولیس را نمی‌خواهیم و اسیر این جوسازی‌ها نمی‌شویم. دوره نقل و انتقالات به پایان رسیده و استقلال تمام حواس خود را روی مسائل فنی و کسب نتایج مطلوب در مسابقات متمرکز کرده است.

ماجدی ادامه داد: مگر دوستان در باشگاه پرسپولیس نمی‌گویند با بازیکنانشان تماس گرفته شده؟ خب چرا پرینت تماس‌ها را منتشر نمی‌کنند تا همه بفهمند چه کسانی با بازیکنان آن‌ها تماس گرفته و به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد داده‌اند!

این ماجرا چیزی حدود ۱۰ روز به یکی از سوژه‌های پر سر و صدای فوتبال ایران تبدیل شد و البته بعد از آن همه چیز به بایگانی سپرده شد.

خبرورزشی‌گردی| درگیری استقلال و پرسپولیس به خاطر تماس‌های بدموقع!/ پرسپولیس: سند داریم/ استقلال: چرا منتشر نمی‌کنید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی