نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
ادموند اختر: متاسفانه استقلال صاحب ندارد/ شهریاری و نکونام ۵ روز نمی توانند همدیگر را تحمل کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ادموند اختر مهاجم اسبق استقلال گفت: همان کارهایی که نکونام فصل قبل می کرد را ژاوی فقط یک بار انجام داد و او را برکنار کردند.

ادموند اختر در مورد ماجراهای اخیر باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: این اتفاقات از بی صاحبی استقلال است. باشگاه بزرگ در ایران استقلال و پرسپولیس هستند، این ۲ تیم آدم های بزرگ می خواهد و باید تصمیمات بزرگ بگیرند چون دل هواداران به این ۲ تیم خوش است.

او ادامه داد: واقعا نکونام چگونه می خواهد با این مدیریت کار کند؟ قول می دهم ۵ روز نمی توانند همدیگر را تحمل کنند. یادتان باشد همان کارهایی که نکونام فصل قبل می کرد را ژاوی فقط یک بار انجام داد و او را برکنار کردند. او فقط گفت بارسلونا شرایط رقابت با رئال مادرید را ندارد و مدیران باشگاه سریع واکنش نشان دادند. نکونام ۸ ماه یه بند در مورد خطیر صحبت کرد ولی جوابی نگرفت و همین مساله باعث اتفاقات امسال شد.   

اختر در مورد وضعیت رییس هیات مدیره استقلال هم گفت: آقای شهریاری در فضای برزگی استقلال قرار ندارد و دارد با احساسات هواداران بازی می کند. نمی دانم در مورد این شرایط چه می توان گفت و فقط می توانم بگویم این وضعیت ناراحت کننده است.

او در پایان گفت: انتظارات از نکونام بالا است، قبول دارم استقلال در ۳ هفته خوب نبوده ولی بعد از ۳ بازی نباید تغییر کند. با شرایطی که این تیم دارد فقط شانس و اقبال می تواند استقلال را موفق کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال بزرگ IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    شرایطی که نکونام جلو گرفته و اخلاق بدی که دارد،،فقط استقلال رو به ورطه ای سقوط میکشد،،دور قبل هم استقلال باهاش قهرمان میشد،فقط خودش اجازه نداد قهرمان بشه،،هر بازیکن بزرگی مربی بزرگی نمیتونه بشه
  • بهنام طارمی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    حالمون رو خراب کردید یعنی اگر من پیشکسوت باشگاه بودم پدر همه رو در آورده بودم آخه این نکونام کیه که به جای همه باید تصمیم بگیره جمع کنید بابا تا وقتی این آقا باشه من دیگه عمرآ فوتبال نگاه کنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی