نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
اسدبیگی توسط گاریدو مازاد نشد/ پشت پرده منع هافبک پرسپولیس از تمرینات!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان کارلوس گاریدو به باشگاه پرسپولیس در ماجرای جذب سعید مهری اختیار تام داد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس که با سعید مهری به توافق رسیده، به دنبال فسخ قرارداد سینا اسدبیگی است و این بازیکن را از حضور تمرینات هم منع کرده است. البته که فسخ یک‌طرفه قرارداد سینا اسدبیگی برای سرخ‌پوشان می‌تواند دردسرساز شود و باید دید سرانجام جدایی این هافبک باتجربه در چه شرایطی رقم خواهد خورد.

این درحالی است که اسدبیگی در دو بازی گذشته مهره فیکس پرسپولیس بوده و گاریدو هم از عملکرد او ناراضی نبوده است. کنار گذاشتن اسدبیگی با نظر مستقیم گاریدو نبوده و مدیران پرسپولیس اصرار به فسخ قرارداد او دارند.

بعد از اینکه اسدبیگی حاضر به جدایی و فسخ توافقی نشد، مدیران پرسپولیس از حضور این بازیکن در تمرینات جلوگیری کردند. سینا به دوستان نزدیکش گفته کاش باشگاه اگر من را نمی خواست، همان ابتدای نقل و انتقالات این موضوع را به من می گفت.

مدیران پرسپولیس به گاریدو اعلام کردند سعید مهری بازیکنی ملی پوش است و کیفیت فنی مناسب دارد. آن ها از سرمربی اسپانیایی خواستند که اسدبیگی را مازاد کند و مهری به ترکیب تیم اضافه شود. با این حال گاریدو، این موضوع را به عهده باشگاه گذاشت و اعلام کرد مخالفتی با جدایی اسدبیگی و جذب مهری ندارد.   

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • پسرقرمز IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    سرلک رد کنین مصدومه
  • عدالت قرمز IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    یک پرسپولیسی بی حاشیه و با مرام را از لیست خارج کردید تا یک استقلالی بگیرید
  • کاربر جدید IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    خدا را شکر او عاشق پرسپولیس است.
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    پرسپولیس اشتباه می‌کند اسد بیگی را کنار گذاشته ایشان بازیکن توانایی است و حتی از سرلک اماده تر است سرلک هم مصدوم است و فعلآ به درد پرسپولیس نخواهد خورد
  • محمد IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    به عنوان کسی که حدود بیست سال است طرفدار پرسپولیس است میگویم آقای اسد بیگی به هیچ وجه گول سیاست بازی مدیران را نخورید و بمانید شما عاشق پرسپولیس هستید نیازی به مهری نیست این حرف من حرف بیشتر هواداران واقعی پرسپولیس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی