نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
۵ |
۱
اسکواد پرسپولیس کامل شد +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با جذب لوکاس ژوائو اسکواد، تیم پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر تکمیل شد.

به گزارش خبرورزشی، بی ترید با جذب لوکاس ژوائو هواداران پرسپولیس می توانند این ادعا را مطرح کنند که در بین دیگر تیم های مدعی یکی از بالانس ترین تیم ها را در اختیار دارند. تیمی متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان که قطعا در صورت رسیدن به هماهنگی می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مرور لیست ۲۰ نفره سرخ پوشان تهرانی به خوبی نشان می دهد که گاریدو برای هر پست دو بازیکن خوب و سرحال در اختیار دارد و حتی در برخی پست ها این عدد بیشتر هم می شود؛ از این رو در این مقطع یکی از خوش اقبال ترین مربیان لیگ برتری محسوب می شود. همین موضوع باعث شده تا نگاهی به اسکواد تیمی پرسپولیس برای پیش رو داشته باشیم.

البته لازم به ذکر است در این اسکواد، تنها دو نام به عنوان دفاع های کناری مطرح شده و برای میلاد محمدی و ایوب العمود نفرات ذخیره ای لحاظ نشده است. این درحالی است که وحید امیری در دو بازی ابتدایی در پست دفاع چپ بازی کرد و یعقوب براجعه به عنوان بازیکن تعویضی در دفاع راست برایسرخ پوشان به بازی گرفته شد.

در کل باید این نکته را یادآور شد به جز از قلم افتادن نام وحید امیری در دفاع چپ، اسامی نفراتی چون امیررضا رفیعی در پست دروازه بان، ابوالفضل بابایی در خط حمله و همین طور یعقوب براجعه در پست دفاع راست هم در اسکواد  نیامده که نشان می دهد پرسپولیس نیروی انسانی بیشتری داشته و نام چند بازیکن در این اسکواد لحاظ نشده است.

اسکواد پرسپولیس کامل شد +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • هوادار IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    ای کاش فقط مربی خوب از آب دربیاد.بازیکنا که تراز هستن. اگه این تیم دست اوسمار بود عالی بود. ایشالا که گاریدو هم بتونه خودش رو اثبات کنه
  • عبدل IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    مطمئنیم هممون این پرسپولیس قهرمانه،،زنده وجاودان ارتش ۵۰ملیونی پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی