نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
پرسپولیس - استقلال
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:نه تنها اینگونه اقدامات و بیانیه‌ نویسی ‌ها مفید نیست بلکه در آینده تبدیل به معضل خواهد شد.

حسین عبداللهی در خصوص بیانیه نویسی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و اینکه چرا کمیته انضباطی در این خصوص واکنشی نشان نمی‌دهد اظهار داشت: به عنوان یک فرد علاقه‌مند به فوتبال باید اشاره کنم نه تنها اینگونه اقدامات و بیانیه‌ها مفیدی نیست بلکه در آینده تبدیل به معضل خواهد شد.

وی افزود: روز گذشته آقای صالحی رئیس کمیته استیناف اظهار نظری انجام داد که جالب بود. وی مدعی بود شاید این اقدامات برای تاثیرگذاری روی کمیته استیناف باشد ولی این کمیته کار خود را انجام می‌دهد و توجهی به اینگونه موارد نخواهد داشت.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: اعضای کمیته انضباطی فدراسیون در این زمینه تمامی امور را پیگیری می‌کنند، چون در ابتدای هفته هستیم در همین چند روز اقدامات لازم را انجام داده و به این قضایا ورود می‌کنیم. قطعا شخص  آقای حسن زاده و تمامی ارکان کمیته انضباطی تصمیم لازم را در اینگونه زمینه‌ها اتخاذ خواهند کرد.البته تاکید می‌کنم اینگونه بیانیه نویسی در روند تصمیم گیری دستگاه‌های ذیربط نیست.

عبداللهی تصریح کرد: در آئین نامه کمیته انضباطی اشاره شده هرگونه اظهارنظر توسط عوامل باشگاه‌ها علیه یکدیگر مصداق بارز نشر اکاذیب محسوب شده و در صورت لزوم برخورد کمیته انضباطی را در پی خواهد داشت. مطمئنا این رویه پسندیده نیست و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ،، IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    لطفا به مدیر رسانه ایه چیه پرسپولیس بگید که خودش همیشه تو اینستا جولان میده اسم دیگران رو نزاره ادمین ۱۵ ساله ...
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    بیانیه پرسپولیس به کمیته انضباطی و تیم محبوب کمیته انضباطی فشار آورده شما نمی خواد به بیانیه ها رسیدگی کنید برید به شکایت نساجی علیه کیسه سریع رسیدگی کن رسیدگی به بیاینه ها پیشکش هر جای منافع کیسه خطر میافته کمیته محبوب کیسه که تو بیانیه ها کیسه ازش تعریف می کنه به نفع کیسه ورود می کنه رای های ناعادلانه علیه تیم های دیگه و به نفع کیسه صادر می کنه
  • mahdi IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    بخاطر همین رفتار زشت شان AFC باشگاه پرسپولیس را محروم کرد. انتظار میرود کمیته انظباطی با پرسپولیس برخورد جدی نماید.عدالتم آرزوست
  • مکتب هوچی گری IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    بله دیگه نباید کسی حرف بزنه و دوگانگی رفتاری کمیته عنزباتی و فدراسیون خائن را مورد سوال قرار بده . عدالت ! حکم میکنه که با همان سرعتی که از گل گهر امتیاز کسر کردند به شکایت نساجی که قبل از این بازی بود رسیدگی بشه . و البته می‌دانیم که چنین نخواهد شد چون کیسه ، نوبرانه فدراسیون خائن و وزارت عابی است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی