پشت پرده درگیری آنچلوتی با دستیار فلیک/ مرد آلمانی از کارلتو حمایت کرد +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی ادعا کرد که در جریان مشاجره کنار زمین در ال‌کلاسیکو، مورد حمایت هانسی فلیک قرار گرفت.

به گزارش خبرورزشی، شبی پر از ناکامی برای کارلو آنچلوتی رقم خورد و تیمش با نتیجه ۴-۰ از رقیب دیرینه خود در سانتیاگو برنابئو شکست خورد و شش امتیاز از صدر جدول فاصله گرفت.

زمانی که گل چهارم توسط رافینیا به ثمر رسید دوربین‌های تلویزیونی صحنه ناخوشایندی را به ثبت رساندند؛ در این لحظه بازیکنان ذخیره و اعضای کادر فنی بارسلونا با هیجان زیاد به شادی پرداختند و اینطور به نظر رسید که برخی از اعضای بارسلونا وارد منطقه فنی آنچلوتی شدند و این موضوع باعث ناراحتی سرمربی ایتالیایی شد.

آنچلوتی به سمت هانسی فلیک رفت و با او چند جمله‌ای رد و بدل کرد و بلافاصله بعد از پایان بازی به سمت تونل رفت. به نظر می‌رسید که فلیک نیز با نظر آنچلوتی موافق بود و آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به این موضوع اشاره کرد.

او گفت: «با فلیک مشکلی نداشتیم... اما یکی از دستیارانش مانند جنتلمن‌ها رفتار نکرد. این موضوع را به فلیک گفتم و او هم تأیید کرد.»

با وجود نتیجه، آنچلوتی پس از بازی با روحیه‌ای خوب در مقابل رسانه‌ها ظاهر شد و به بارسلونا یادآوری کرد که آخرین برد ۴-۰ آن‌ها در مادرید در سال ۲۰۲۲ نیز مانع از کسب دوگانه لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا توسط تیمش نشد.

بیشتر بخوانید: شاهکار فلیک در ال‌کلاسیکو؛ کارلتو کیش‌ومات شد!/ لواندوفسکی پادشاه برنابئو شد؛ بارسلونا از رئال‌مادرید فاصله گرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی