یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
۰ |
۰
رکورد استثنایی پسر فردین در جهانی آلبانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیررضا معصومی، آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران، برای دومین بار با شکست قاطع همه رقبای خود، به مدال طلای قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در آلبانی دست یافت. او با کسب ۴۱ امتیاز و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز، رکوردی بی‌نظیر از خود به جای گذاشت.

امیررضا معصومی، آزادکار ایرانی وزن ۱۲۵ کیلوگرم، برای دومین بار با شکست قاطع تمامی رقبای خود، به مدال طلای رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در آلبانی دست یافت.

معصومی در این رقابت‌ها چهار مبارزه انجام داد و در هر کدام از آن‌ها، کشتی‌گیران هند، روسیه، آمریکا و بلغارستان را با امتیاز عالی و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز شکست داد. او در مجموع ۴۱ امتیاز کسب کرد و رکورد بی‌نظیری را ثبت کرد.

او در مبارزه نخست خود با نتیجه ۱۰ بر صفر کومار آنیروده از هند را مغلوب کرد، سپس عبدالله کوربانوف از روسیه را نیز با همین نتیجه شکست داد. در سومین مبارزه، لوکاس استوددارد از آمریکا را ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و در نهایت در فینال، برابر آلن خوبولوف از بلغارستان با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد.

این قهرمانی جدید به مجموع افتخارات معصومی که شامل ۲ مدال طلای جوانان جهان و ۲ طلای امیدهای جهان نیز می‌شود، افزوده است. او با این عملکرد شگفت‌انگیز، نام خود را به عنوان یکی از برترین کشتی‌گیران سنگین وزن جهان ثبت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی