فلیک: چرا خوشحال نباشیم؟ یکی از بهترین تیم‌های جهان را شکست دادیم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هانسی فلیک بعد از پیروزی قاطعانه تیمش مقابل رئال مادرید از بازیکنانش تمجید کرد و خوشحالی خود را از شکست دادن بزرگترین رقیبش در اسپانیا ابراز کرد.

به گزارش خبرورزشی، هانسی فلیک با ورودش به کاتالونیا تحولی عظیم در بارسلونا ایجاد کرده و این تیم با قاطعیت رقبایش را یکی یکی از پیش رو برمی‌دارد. در الکلاسیکو و در خانه رئال مادرید، این آبی‌اناری‌ها بودند که سه امتیاز ارزشمند دیدار را از آن خود کردند و اجازه گلزنی به رقیب سرسخت خود ندادند. دبل روبرت لواندوفسکی، گل تماشایی لامین یامال ۱۷ ساله و گلزنی رافینیا پیروزی ۴-۰ را برای کاتالانی‌ها رقم زد.

مربی آلمانی پس از این پیروزی در مورد عملکرد تیمش گفت: «ما به خوبی عمل کردیم. بازی امروز آسان نبود اما دفاع ما بسیار خوب بود. باید به این سبک از بازی ادامه دهیم. این تنها آغاز سفر ماست و ما می‌خواهیم کارها را به بهترین نحو انجام دهیم. امروز موفق به این کار شدیم و باید همین مسیر را ادامه دهیم. تغییراتی در تیم ایجاد کردیم و پرس بیشتری به کار گرفتیم. در نیمه دوم کنترل بیشتری بر توپ داشتیم و این چیزی بود که به بازیکنان گفتم.»

وقتی از او درباره شادترین هفته زندگی‌اش سؤال شد، فلیک پاسخ داد: «من همیشه این را می‌گویم، خوشحالم که در بارسلونا کار و زندگی می‌کنم. حس فوق‌العاده‌ای است. احساس خوشبختی می‌کنم و به تیم افتخار می‌کنم که یک بازی فوق‌العاده انجام دادیم.»

او همچنین درباره کلین‌شیت تیم گفت: «امروز از ۱۰۰ درصد توان‌مان استفاده کردیم و از این بابت برای اینیاکی بسیار خوشحالم. کسب کلین‌شیت در اینجا بسیار ارزشمند است.»

فلیک در مورد تاکتیک تیم افزود: «همه بازیکنان به برنامه‌ بازی‌مان پایبند بودند و من از این بابت خوشحالم. موفقیت این تاکتیک بستگی به اجرای صحیح بازیکنان دارد که امروز به‌خوبی انجام شد. هواداران مستحق چیزی بودند که امروز شاهدش بودند. ارتباط بین تیم، باشگاه و هواداران فوق‌العاده است.»

سؤال بعدی درباره جشن گرفتن این پیروزی بود که فلیک پاسخ داد: «بله، چرا که نه، می‌توانیم این پیروزی را جشن بگیریم. به بازیکنان دو روز مرخصی داده‌ام! اما باید به یاد داشته باشیم که هفته آینده باید با اسپانیول بازی کنیم. خوشحالیم، اما باید تمرکز خود را روی چالش‌های پیش رو نگه داریم. اینکه توانستیم در این بازی چهار گل بزنیم، فوق‌العاده است. این کار اصلاً آسان نبود. ما یکی از بهترین تیم‌های جهان را شکست دادیم.»

فلیک در مورد عملکرد لواندوفسکی گفت: «ما باید جوی ایجاد می‌کردیم که همه بازیکنان بهترین نسخه خود را ارائه دهند. جو تیم بسیار خوب است و می‌توانیم این پیروزی را جشن بگیریم.»

او همچنین به جوانان تیم اشاره کرد و افزود: «داشتن بازیکنانی چون گاوی، دنی و فرانکی بسیار خوب است. همه آن‌ها اهمیت دارند و برای یک مربی خوب است که گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشد. کیفیت تیم عالی است و همه در یک راستا بازی می‌کنند و سطح بسیار خوبی داریم.»

در پایان درباره درگیری با آنچلوتی پرسیدند و فلیک تأکید کرد: «درگیری خاصی ندیدم. با او صحبت کردم و همه چیز عادی بود. درگیری‌ خاصی وجود نداشت و ما گل را جشن گرفتیم. ما آنقدر بزرگ هستیم که می‌توانیم درباره این مسائل صحبت کنیم.»

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی