واکنش باشگاه پرسپولیس به شهادت نیروهای ارتش و نیروی انتظامی پس از حمله اسرائیل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در پیامی، شهادت دو تن از ارتشیان جان برکف کشورمان و همچنین عروج شهدای نیروی انتظامی در عملیات تروریستی امروز را تسلیت گفت.

باشگاه پرسپولیس در پیامی، شهادت دو تن از ارتشیان جان برکف کشورمان و همچنین عروج شهدای نیروی انتظامی در عملیات تروریستی امروز را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛ غیورمردان ارتش و سپاه، بامداد شنبه در دفاع از حریم مقدس آسمان ایران عزیز و در دفاع از جان و مال مردم و عزت کشورمان، حماسه آفریدند زمانی که در بسترها آرمیده بودیم. دشمنان این مرز و بوم بار دیگر به سد بزرگ جان برکفان این سرزمین برخوردند و حکایتی را آغاز کردند که پایان آن را نه ایشان که شیرمردان و شیر زنان ایران‌زمین خواهند نوشت تا بار دیگر در تاریخ ثبت شود. ثبت برای این که آیندگان بار دیگر از دل تاریخ بخوانند دشمنان ایرانیان، می‌توانند آغازگر جنگ باشند ولی آن که پایان جنگ را آن طور که می‌خواهد رقم می‌زند و می‌نگارد، ما هستیم.

ملت و دولت ایران بدون تردید پاسخی کوبنده به این تجاوز آشکار و همچنین خیانتی خواهند داد که در عملیاتی تروریستی جمعی از فرزندان این آب و خاک و دلاور مردان نیروی انتظامی را به شهادت رساند.

باشگاه پرسپولیس با اعلام انزجار دیگر باره از جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی در غزه و لبنان و جنگ و آتشی که با حمایت آتش بیارانی چون آمریکای مستکبر در منطقه به راه انداخته اند، شهادت دو تن از فرزندان برومند خود، سرگرد شهید حمزه جهان‌دیده و استوار شهید محمدمهدی شاهرخی‌فر را به مردم عزیز و خانواده ایشان تسلیت و به این دو شهید بزرگوار که نام خود را جاودانه ساختند، تهنیت می‌گوید.

همچنین ضمن اعلام همبستگی با هموطنان عزیزمان در سیستان و بلوچستان عزیز و غیور، عملیات تروریستی اشرار مسلح در منطقه گوهرکوه شهرستان تفتان که منجر به شهادت عزیزان‌ جان بر کف و شجاع در نیروی انتظامی شد، عروج آسمانی‌شان را به مردم عزیز و خانواده‌های ایشان تسلیت و فیض شهادت را به ایشان تهنیت می‌گوییم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی