اگر راضی به سکته و مرگ هوادار نیستید از استقلال بروید/ با این نتایج چطور از خانه‌تان بیرون می‌آیید؟/ هرکس قدر این تیم را نمی‌داند باید برود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صادق ورمزیار کاپیتان اسبق استقلال گفت: همه چیز در هر مجموعه ای از مدیریت و اتاق مدیرعامل آن نشأت می گیرد و این نتایج هم قطعاً حاصل سوءمدیریت در باشگاه است.

به گزارش خبرورزشی، صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرورزشی، با اشاره به شکست سه بر یک آبی‌پوشان مقابل خیبرخرم‌آباد در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران و دلایل اتفاقات اخیر اظهاراتی را مطرح کرد.

انتظار چنین باختی را داشتید؟

واقعا باعث تأسف است. بعد از نتیجه دیدار با ذوب آهن انتظار چنین نتیجه ای را نداشتیم. این نتایج خجالت آور است و در شان تیم بزرگی چون استقلال نیست.

قبول دارید بازیکنان استقلال در حد خودشان ظاهر نمی شوند؟

برخی بازیکنان استقلال فراموش کرده اند عضو چه تیمی هستند و قدر این پیراهن را نمی‌دانند. آنها آرزو می‌کردند با پیراهن استقلال عکس یادگاری بگیرند چه برسد به اینکه قرارداد میلیاردی با تیم امضا کنند.

چرا استقلال به این روز افتاده است؟

همه چیز در هر مجموعه ای از مدیریت و اتاق مدیرعامل آن نشأت می گیرد. من یک سئوال دارم و از بازیکنان استقلال می‌پرسم با نتایجی که کسب می‌کنند از خانواده‌های خود خجالت نمی‌کشند؟ مدیریت باشگاه چطور در چشم هوادار نگاه می کند؟ این تیم روزگاری مدیران و بازیکنان بزرگی در اختیار داشت که اگر در طول فصل یک بازی شکست می‌خوردند، از خجالت نمی‌توانستند از خانه خود بیرون بیایند.

اگر راضی به سکته و مرگ هوادار نیستید از استقلال بروید/ با این نتایج چطور از خانه‌تان بیرون می‌آیید؟ / هرکس قدر این تیم را نمی‌داند باید برود

مشکل فنی تیم از کجا و در کدام پست است؟

 استقلال نه دفاع دارد و نه مهاجم تمام کننده. مگر می‌شود تیم بسته شود و در چند پست کلیدی بازیکن خوب در اختیار نداشته باشید؟ این تیم را هر کسی بسته باید پاسخگو باشد و جواب ما را دهد. مدیریت باید بگوید چه بلایی بر سر این تیم آمده که یک کار گروهی و تاکتیکی نمی تواند بکند و از عاجز است. خروجی‌های استقلال را با بازیکنانی که جذب شدند مقایسه کنید تا متوجه شوید این تیم چقدر ضعف دارد. استقلال پارسال در دفاع وسط ضعف داشت الان هم این ضعف را دارد. مهاجم نداشت و اکنون نیز ندارد. مگر نمی‌دانستند استقلال یک مهاجم تمام کننده ندارد؟

حرف باقی مانده؟

مدیران باید هرچه زودتر از این باشگاهب روند و جای خود را به افرادی بسپارند که کاربلد هستند. ماندن به چه قیمتی؟ به قیمت نابودی باشگاه استقلال، نابودی تیمی که محبوب میلیون‌ها نفر است؟ به قیمت سکته و خدای نکرده مرگ هواداری که جانش را برای استقلال می دهد؟ شما باید به این مردم جواب پس بدهید. بازیکنان هم باید بدانند اینجا استقلال است و آنها هم باید جوابگوی مردم باشند. باید طوری بازی کنند که شایسته نام بزرگ استقلال باشد. هر فردی قدر پیراهن استقلال را نمی‌داند باید کنار گذاشته شود. اگر راضی به سکته و مرگ هوادار نیستید بروید، هم مدیر و هم بازیکن.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی