یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
۲ |
۰
شرایط متفاوت جوان‌های استقلال در عصر موسیمانه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حضور سرمربی جدید استقلال به نظر می رسد جوانان این تیم شرایط متفاوتی را تجربه می کنند.

به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام در ۳ پنجره نقل و انتقالات که هدایت استقلال را برعهده داشت، تا می توانست بازیکن جوان جذب کرد اما دریغ از اینکه از آنها استفاده کند.

نکونام در سال هایی که به عنوان سرمربی فعالیت می کند به جز یکی، ۲ مورد هرگز بازیکن جوانی به فوتبال معرفی نکرده و بیشتر ترجیح می دهد از بازیکنان امتحان پس داده استفاده کند.

با این حال استفاده موسیمانه از بازیکنی مثل ابوالفضل زمانی درست در اولین بازی اش در نقش سرمربی استقلال می تواند به این معنا باشد که رویکرد او نسبت به نکونام متفاوت است.

برداشت بازیکنان از زمان کوتاه حضور موسیمانه این است که او از هر بازیکنی که آماده باشد استفاده می کند و این فرصت ویژه ای برای جوان های استقلال است.

گفته می شود استقلال چند بازیکن جوان آینده دار دارد که با حضور موسیمانه امیدوار شده اند فرصت بیشتری برای بازی پیدا کنند و حتی به ترکیب ثابت برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Masha IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    قابل توجه امیر علی صادقی. پسر خوب گلومون پاره شد از بس خطاب به مربیان اسمتو گوشزد کردیم. الان تو تمرینا بجنب عزیز. بیشتر بیشتر
  • استقلالی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    بهتره که موسیمانه حداقل چهار بازیکن امید رو بجای بازیکنانی مثل زکی پور ، سامان فلاح ، مرادمند و حتی رامین رضائیان به کار بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی