خبرورزشی‌گردی| افشاگری جواد زرینچه: داخل رختکن استقلال طلسم و جادو پیدا کردیم/ به تدارکات گفتم استراماچونی ماجرا را نفهمد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست وقت استقلال با صراحت اعلام کرد در دوران سرمربی‌گری استراماچونی از داخل رختکن این تیم طلسم و جادو پیدا کرده بود.

جواد زرینچه در دوران سرمربی‌گری آندرئا استراماچونی سرپرست استقلال بود و دو سال پس از جدایی این مربی ایتالیایی طی مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی دست به یک افشاگری بزرگ زد.

آقاجواد ششم آبان سال ۱۴۰۰ هنگامی که بحث طلسم و جادوگری در فوتبال ایران دوباره مطرح شده بود، به خبرورزشی گفت:  وقتی سرپرست استقلال بودم، همیشه به دوستان واحد تدارکات می‌گفتم پیش از این‌که بازیکنان و مربیان به داخل رختکن بروند تمام فضای آن‌جا را به دقت بگردند تا مبادا چیزهایی در رابطه با همین داستان سحر و جادو پیدا شود چون می‌دانستم اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، جنجال بزرگی راه می‌افتد. اتفاقا برخی مواقع چنین مواردی را هم پیدا کردیم! چیزهایی شبیه طلسم و ورد که به من نشان دادند و بلافاصله گفتم این وسایل را از داخل رختکن خارج کنند و با هیچ‌کس هم پیرامون آن صحبت نکنند. به ویژه تاکید داشتم استراماچونی و دستیارانش نباید از این مسئله بویی ببرند...

خبرورزشی‌گردی| افشاگری جواد زرینچه: داخل رختکن استقلال طلسم و جادو پیدا کردیم/ به تدارکات گفتم استراماچونی ماجرا را نفهمد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی