ترسناک‌ترین رختکن استقلال با حضور یک چهره عصبانی آفریقایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دقایقی پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و خیبر خرم آباد، رختکن ورزشگاه تختی این شهر ترسناک‌ترین نقطه استان لرستان بود.

به گزارش خبرورزشی، پس از شکست سنگین تیم استقلال مقابل تیم تازه لیگ برتری شده خیبر خرم آباد - با نتیجه سه بر یک - عصبانی‌ترین مرد استادیوم تختی ورزشگاه خرم آباد کسی نبود جز پیتسو موسیمانه آفریقایی.

سرمربی آفریقایی استقلال که عصبانیت او در دقایق پایانی بازی و حتی پس از به صدا در آمدن سوت داور کاملا مشخص بود حتی از خوش و بش کردن ابوالفضل جلالی با بازیکنان حریف پس از باخت سنگین نیز به شدت حرص خورد و بازیکنش را مؤاخذه کرد. او بعد از ورود به رختکن ورزشگاه تختی به شدت از بازیکنان استقلال انتقاد داشت.

اخبار رسیده از ورزشگاه تختی در خصوص جو حاکم بر رختکن استقلال پس از پایان این بازی حاکی از سکوت وحشتناک و صحبت‌های پشت سر همه سرمربی آفریقایی در جمع بازیکنان استقلال است. این در حالی بوده که از رختکن تیم خیبر صدای شادی و فریاد خوشحالی بازیکنان خرم آبادی به گوش می رسیده است.

موسیمانه که برای دقایقی به اتاق کنفرانس خبری رفته بود در بازگشت به رختکن بار دیگر ادامه سخنانش را بیان کرد و خیلی جدی و با صدای بلند با شاگردانش حرف زد. او نسبت به بی‌تفاوتی و شرایط آنها در زمین مسابقه انتقادات صریحی را خطاب آبی پوشان چندین میلیاردی تیم استقلال به زبان آورد.

برخی طرافیان حاضر در رختکن استقلال معتقدند شرایط و جو حاکم بر این رختکن نسبت به همه مسابقات قبلی کاملاً متفاوت و البته ترسناک بوده و سرمربی جدید رو به تک تک بازیکنان استقلال با آنها حرف زده و از عملکردشان انتقادات شدیدی را به زبان آورده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی