نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...
خبرورزشی‌گردی| جواد نکونام: آقایان همه را مثل خودشان قاچاقچی می‌بینند/ دستگیری ملی‌پوش قلابی در ایتالیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام بازیکن و سرمربی قبلی استقلال در روزهای پایانی مهر سال ۱۳۹۰ با یک ماجرای حاشیه‌ای عجیب و غریب مواجه شده بود.

در روزهای پایانی مهر سال ۱۳۹۰ یک سایت خارجی مدعی شد یکی از ملی‌پوشان فوتبال ایران که پس از بازی ایران و بحرین از تهران در حال بازگشت به اروپا بود، در فرودگاه میلان با کوکائین دستگیر شد! بلافاصله پس از انتشار این خبر، در فضای مجازی شایعه شد که فرد مورد نظر جواد نکونام بوده است! اتفاقی که البته صحت نداشت و به شدت باعث ناراحتی نکونام شد.

سرمربی سابق استقلال ۳۰ مهر سال ۹۰ طی مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی به این مسئله واکنش نشان داد و گفت: از وقتی این خبر در فضای مجازی پیچیده، تلفنم مدام در حال زنگ خوردن است و همه می‌پرسند جواد تو را گرفته‌اند؟ واقعا نمی‌دانم چطور چنین شایعاتی مطرح شده است! آقایان خودشان قاچاقچی هستند و همه را مثل خود می‌بینند. ظاهرا این افراد آرزو می‌کنند یک روزی من دستگیر شوم!

کاپیتان اسبق تیم ملی ادامه داد: من اصلا چه نیازی به پول قاچاق دارم؟ واقعا برخی افراد در مورد من چه فکری می‌کنند؟ آیا واقعا به این مسئله فکر نمی‌کنند که خانواده‌ام در تهران اخبار را به طور کامل دنبال می‌کنند؟

نکته این‌که قاچاقچی دستگیرشده در ایتالیا یک فرد ایرانی بود و این ادعا را مطرح کرد که ۵۳ بازی ملی داشته و در ایران او را با لقب لوییس فیگو می‌شناسند. فردی که هیچ ارتباطی با فوتبال ایران نداشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی