نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
زلاتان ایبراهیموویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتان ایبراهیموویچ برای ورود به دنیای بوکس آماده شده و در مورد این موضوع به‌طور محرمانه صحبت‌هایی داشته است.

به گزارش خبرورزشی، زلاتان ایبراهیموویچ سابقه‌ کار در هنرهای رزمی را دارد و دارای کمربند سیاه در تکواندو است. او پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش در سال گذشته و با ۲۴ سال تجربه درخشان، نظارت بر عملیات ورزشی باشگاه سابقش میلان را بر عهده گرفت و حالا صحبت‌هایی از علاقه این ستاره به ورود به دنیای بوکس شنیده می‌شود.

وین رونی، هم‌تیمی سابق او در یونایتد، پس از بازنشستگی به مربیگری فوتبال روی آورد، اما مبارزات شگفت‌انگیزی هم در بوکس داشت. رونی حتی با میسفیتس باکسینگ (جایی که مبارزات مختلط سلبریتی‌ها برگزار می‌شود) گفتگوهایی داشت، اما در نهایت تصمیم به پذیرش شغل مربیگری باشگاه پلیموث گرفت.

مامس تیلور، رئیس میسفیتس، فاش کرد که او حتی سعی کرده زلاتان ۴۳ ساله را متقاعد کند تا دستکش‌ها را بپوشد و وارد رینگ شود. تیلور به نشریه سان گفت: «من سعی کرده‌ام زلاتان را متقاعد کنم و او می‌تواند مبارزه کند. من و مدیرش دوستان خوبی هستیم و ما سه نفر با هم تماس تصویری برقرار کردیم. واقعا جالب بود زیرا او مبارزات زیادی از میسفیتس را دیده و به آن‌ها توجه کرده است. او یک کیک‌بوکسور بوده و می‌تواند در بوکس هم خوب عمل کند. اما بله، نام‌های دیگری وجود دارند که به اندازه این‌ها بزرگ نیستند، اما همچنان بسیار مورد احترام و موفق هستند و به این مبارزات علاقه‌مندند. و از آنجایی که واقعاً ممکن است این افراد به زودی مبارزه کنند، من نمی‌خواهم نام‌هایشان را فاش کنم. اما می‌گویم که زلاتان و وین رونی در مورد این موضوع گفتگوهایی داشته‌اند و فکر می‌کنم این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد.»

هم‌تیمی سابق رونی در یونایتد، دنی سیمپسون، اولین بازیکن فوتبال بود که به دنیای میسفیتس وارد شد. او در چهار راند با یوتیوبر دنی آرانس مبارزه کرد که این مبارزه به تساوی انجامید.

ورود سیمپسون به رینگ الهام‌بخش دیگران برای ورود به این عرصه شده و تیلور در حال گفتگو با ستاره‌های بیشتری از لیگ برتر برای ورود به دنیای بوکس است. اما این برگزارکننده از جزئیات خودداری کرد و گفت: «من نمی‌خواهم نامی را فاش کنم چون این باعث می‌شود سورپرایز از بین برود. اما قطعاً نام‌های بسیار بزرگی وجود دارند و برخی از بازیکنان معتبر و سابق فوتبال به بوکس علاقه‌مند هستند.»

بیشتر بخوانید: سر زلاتان را شکستند +عکس

قابل انتظار؛ زلاتان بوکسور می‌شود!/ ایبراهیموویچِ رزمی‌کار در ورزش محبوبش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی