نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
۰ |
۰
پرسپولیس با ۱۰ غایب به مصاف السد می‌رود +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در شرایطی امشب به مصاف قطر می‌رود که ۱۰ بازیکن از آخرین دیدار این تیم مقابل السد در ترکیب سرخپوشان حضور ندارند.

به گزارش خبرورزشی، آخرین دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد قطر به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ برمی‌گردد که روز یکشنبه ششم مهرماه سال ۱۳۹۹ برگزار شد، درست ۴ سال ۲۴ روز پیش.

تیم پرسپولیس در آن دیدار که در دوران کرونا و در ورزشگاه الریان برگزار می‌شد با ترکیب : حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل زاده، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک (از دقیقه ۸۴ کمال کامیابی‌نیا)، بشار رسن (از دقیقه ۸۴ امید عالیشاه)، احسان پهلوان (از دقیقه ۸۴ مهدی عبدی)، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر (از دقیقه ۹۳ سیدجلال حسینی) به میدان رفت که از آن تعداد نفرات در سال ۱۳۹۹ حالا ۹ نفر از بازیکنان پرسپولیس دیگر در این تیم حضور ندارند.

پرسپولیس با ۱۰ غایب به مصاف السد می‌رود +عکس

حامد لک، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، احمد نوراللهی، بشار رسن و احسان پهلوان از نفرات ترکیب اصلی و کمال کامیابی نیا همراه با مهدی عبدی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدند حالا در تیم‌های دیگری توپ می‌زنند و سید جلال حسینی با آویختن کفش‌هایش از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و روی نیمکت تیم پرسپولیس به عنوان مربی حضور دارد.

پرسپولیس با ۱۰ غایب به مصاف السد می‌رود +عکس

یادآور می شود؛ دیدار امشب تیم‌های پرسپولیس و السد از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تیم قطری در کشور میزبان برگزار می‌شود.

در همین باره بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد/ اقدام جالب گاریدو در تمرینات؛ مرد اسپانیایی هموطنش را سورپرایز می‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی