نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...
استقلال- النصر؛ آغاز آبان جهنمی استقلال و موسیمانه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی‌های سخت استقلال در آبان ماه از بازی با النصر استارت می‌خورد و آبی‌ها کار بی نهایت سختی برای عبور موفقیت‌آمیز از این ماه سخت خواهند داشت.

به گزارش خبرورزشی، آبان ماه سخت ترین ماه استقلال خواهد بود، ماهی که آبی‌ها باید در ابتدای آن با النصر بازی کنند. این بازی آخرین حضور سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال است و بعد از آن پیتسو موسیمانه هدایت آبی‌ها را برعهده خواهد گرفت.

استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف النصر عربستان می‌رود، بازی که مهمترین دیدار آبی‌ها در سال‌های اخیر در رده بین المللی محسوب می‌شود.

بعد از این بازی پیتسو موسیمانه از بازی با خیبر روی نیمکت استقلال خواهد نشست و بعد از آن آبی‌ها در تاریخ ۱۰ آبان ماه در تهران با تراکتور پرستاره بازی می‌کنند. آبی‌ها در تاریخ ۱۴ آبان با الهلال، قدرتمندترین تیم غرب آسیا بازی کنند تا این تیم در عرض ۱۴ روز با ۳ تیم بسیار سخت دیدار کند.

بی تردید استقلال در صورت کسب نتایج مناسب در ۴ بازی که در ۱۴ روز برگزار می‌کنند، می‌توانند هم به جدول لیگ برتر و هم لیگ نخبگان آسیا برگردند اما در صورت ناکامی در این بازی‌ها، شاگردان موسیمانه وداع تلخی با هر ۲ جام خواهند داشت.

در این شرایط اگر موسیمانه بتواند نتایج مناسبی در این ۱۴ روز کسب کند، می‌تواند خیلی زود به محبوبیت فوق العاده بین هواداران استقلال برسد و در نقش فرشته نجات آبی‌ها ظاهر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی