نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
بهشت فوتبالیست‌ها اینجاست؛ محله‌ای که سلبریتی‌ها را به خودش جذب می‌کند! +عکس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ستاره‌های منچستریونایتد و لیورپول در خیابانی مجلل ساکنند، اما برخی از همسایه‌های خشمگین می‌گویند که عمارت‌های بزرگ آنها باعث خراب شدن این منطقه شده است.

به گزارش خبرورزشی، اکثر فوتبالیست‌های سطح بالای انگلیس در خیابانی لوکس واقع در منطقه چشایر زندگی می‌کنند. میانگین قیمت یک ملک در این خیابان پرطرفدار در ویلمزلو چشایر ۴ میلیون پوند است و مشاوران املاک آن را به عنوان یکی از پرطرفدارترین و مطلوب‌ترین خیابان‌های شهر توصیف می‌کنند.

عمارت‌های گیت‌دار، آرامش و حریم خصوصی بی‌نظیری دارند و اندی رابرتسون از لیورپول و هم‌تیمی‌اش الکسیس مک‌آلیستر نیز به تازگی خانه‌ای در این منطقه خریده‌اند. سر الکس فرگوسن، مربی سابق منچستریونایتد، و دروازه‌بان سابق یونایتد، سرخیو رومرو نیز زمانی در آنجا زندگی می‌کردند. برندن راجرز، سرمربی سلتیک، نیز در این خیابان خانه دارد.

ویلمزلو بخشی از مثلث طلایی چشایر است؛ منطقه‌ای مرفه از شهرها و روستاهای کوچک که شامل آلدربری اج و پرستبری نیز می‌شود. این منطقه که طبیعت زیبایی دارد، به گفته یکی از مشاوران املاک، ترکیبی دلپذیر از ظرافت و آرامش روستایی است و دارای فروشگاه‌های لوکس و بارها و رستوران‌های درجه یک است.

افرادی که به ویلمزلو سر می‌زنند ممکن است مارکوس رشفورد را در حال خرید جواهرات ببینند، هم‌تیمی‌اش برونو فرناندش را در حال خروج از یک سالن سولاریوم یا همسر کایل واکر، آنی کیلنر، را در حال ورزش در باشگاه مشاهده کنند.

بهشت فوتبالیست‌ها اینجاست؛ محله‌ای که سلبریتی‌ها را به خودش جذب می‌کند! +عکس

اما برخی از ساکنان معتقدند که با این همه ستاره و سلبریتی، زندگی در اینجا شبیه به زندگی در یک حباب شده است.

یک زن که در نزدیکی این خیابان لوکس زندگی می‌کند، به نشریه سان گفت: «می‌دانم که این خیابان به فوتبالیست‌هایش مشهور است. من مشکلی با زندگی در مجاورت فوتبالیست‌ها ندارم، اما از اینکه آنها جایی را بخرند و آن را خراب کنند و خانه بزرگ‌تری بسازند، خوشم نمی‌آید. فکر می‌کنم که این کار شخصیت منطقه را خراب می‌کند. پسرم قبلاً به همان مهدکودکی می‌رفت که کای روونی (پسر وین روونی) در آنجا بود. برخی از بچه‌های دیگر بازیکنان منچستریونایتد هم آنجا بودند. من بچه‌های پاتریس اورا و مایکل کریگ و همچنین پیتر کراچ و ابی کلنسی را هم می‌دیدم. حضور در جشن‌های تولد بچه‌ها و دیدن آنها تجربه خاصی بود.»

او افزود: «۱۵ سال است که اینجا زندگی می‌کنم و واقعاً منطقه را دوست دارم. اما می‌دانم که در یک حباب زندگی می‌کنم. من در طول روز زنانی با موهای بلند و ناخن‌های بلند در خارج از رستوران‌های ویلمزلو دیده‌ام و از خودم پرسیدم که چرا این افراد کار نمی‌کنند؟ اینجا یک شهر معمولی نیست.»

طبق گزارش وب‌سایت املاک رایت‌موو، املاک بهشت فوتبالیست‌ها در سال گذشته به طور میانگین قیمتی معادل ۳,۹۰۰,۰۰۰ پوند داشت، که ۱۴۴٪ نسبت به سال گذشته و ۳۰٪ نسبت به اوج سال ۲۰۰۶ با قیمت ۳,۰۰۰,۰۰۰ پوند افزایش داشته است.

بهشت فوتبالیست‌ها اینجاست؛ محله‌ای که سلبریتی‌ها را به خودش جذب می‌کند! +عکس

تونی گلداسمیت ۶۱ ساله که ۳۳ سال در آنجا زندگی کرده، پذیرفته که این شهر به مکانی گران‌قیمت برای زندگی تبدیل شده است؛ بیشتر به خاطر اینکه فوتبالیست‌ها قیمت ملک‌ها را بالا برده‌اند. او با بیان اینکه فوتبالیست‌ها هم باید جایی برای زندگی داشته باشند، گفت: «برای من مشکل نیست. فکر می‌کنم ویلمزلو همیشه یک مکان گران بوده است.»

تونی به یاد می‌آورد که بازیکن سابق منچستریونایتد، پارک جی سونگ که تازه به این تیم ملحق شده بود، به خانه سر الکس فرگوسن دعوت شده بود. «او نامه‌ای در دست داشت و زنگ خانه من را زد و گفت که یک دعوتنامه برای ملاقات با فرگی دارد، اما نمی‌دانست چطور به آنجا برود. من خودم او را به خانه سرالکس بردم. سر الکس الان در این خیابان زندگی نمی‌کند، اما قبلاً او را زیاد می‌دیدم.»

علاوه بر خانه‌های لوکس، ویلمزلو جاذبه‌های دیگری نیز دارد. کلوپ شبانه سیمپوزیوم به مکان مورد علاقه سلبریتی‌ها تبدیل شده و وین روونی در سپتامبر ۲۰۱۷ قبل از اینکه به خاطر رانندگی در حال مستی دستگیر شود، در آنجا جشن گرفته بود. رستوران لوکس سیبو نیز مکان دیگری برای دیدن سلبریتی‌ها است و رستوران‌های با کیفیت و همچنین بوتیک‌های خاص، جواهرفروشی و فروشگاه‌های مبلمان و دکوراسیون نیز در این منطقه وجود دارد.

تعجبی ندارد که بسیاری از فوتبالیست‌ها این منطقه را خانه خود می‌دانند.

بیشتر بخوانید: پادشاهی رونالدو در لیست فوربس؛ مسی و دیگر ستارگان در تعقیب CR7/ رونالدو در سال ۲۰۲۴ چقدر درآمد داشته است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی