نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...
گاوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گاوی در دقایق پایانی بازی با سویا وارد زمین شد و بعد از مسابقه از حس بی‌نظیرش صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، گاوی پس از ۱۱ ماه دوری به میادین بازگشت و در شب پیروزی ۵-۱ بارسلونا مقابل سویا در دقایق انتهایی پا به زمین بازی گذاشت. عمل جراحی زانوی گاوی باعث شد که در شروع کار هانسی فلیک در این باشگاه غیبت داشته باشد اما سرمربی آلمانی از تاثیر مثبت این ستاره در تمرینات تمجید کرد. هواداران بارسلونا با نزدیک شدن به زمان بازگشت او سر از پا نمی‌شناختند و به شدت در انتظار لحظه‌ای بودند که این جوان بااستعداد را دوباره در ترکیب تیم محبوب خود ببینند.

در بازی با سویا، با اینکه بارسلونا برای چهارمین بار در این فصل موفق به زدن پنج گل یا بیشتر در یک بازی شد، ورود گاوی به زمین از روی نیمکت بیشترین تشویق هواداران را به دنبال داشت، به‌ویژه وقتی که بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. این بازیکن ۲۰ ساله در دقایق پایانی با انرژی همیشگی‌اش در زمین حاضر شد و خود را برای بازگشت کامل در هفته‌های آینده آماده کرد.

او بعد از بازی در مصاحبه‌ با مارکا گفت: «خیلی خوشحالم که دوباره با تیم هستم. ماه‌ها منتظر این لحظه بودم و از همه تشکر می‌کنم چون با حمایت‌هایی که از من کردند کارم را آسان‌تر کردند. سخت‌ترین چیز این است که نمی‌توانی بازی کنی. تماشای تیم از بیرون خیلی دشوار است و باید هر لحظه را قدر دانست و از آن لذت برد. از اینکه امروز اینجا هستم احساس خوشبختی می‌کنم.»

بارسلونا اکنون باید در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) در کاتالونیا میزبان بایرن مونیخ باشد و سه روز بعد نیز برای یک ال‌کلاسیکوی حساس به مصاف رئال مادرید برود.

بیشتر بخوانید: آندلوسی‌ها هم در کاتالونیا قربانی شدند/ بازگشت بارسا به صدر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی