نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...
از نتیجه بازی ناراحتم؛ نباید شکست می‌خوردیم/ گاهی ممکن است سروصدای تماشاگران تأثیرگذار باشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی چلسی از شکست در مقابل لیورپول ابراز نارضایتی کرد اما عملکرد کلی بازیکنانش را ستود.

به گزارش خبرورزشی، چلسی با شکست ۲-۱ برابر لیورپول نتوانست به جمع سه تیم برتر لیگ برتر بپیوندد، در حالی که لیورپول با کسب این سه امتیاز مهم به صدر جدول صعود کرد. گل‌های لیورپول را محمد صلاح و کورتیس جونز به ثمر رساندند، و نیکلاس جکسون تنها گل چلسی را وارد دروازه لیورپول کرد.

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، پس از بازی از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد و گفت: «ما نمایش بسیار خوبی داشتیم، هرچند که از نتیجه راضی نیستیم. تنها راه برای مهار لیورپول همین نوع بازی بود. بارها در این ورزشگاه بوده‌ام و می‌دانم که بازی کردن اینجا آسان نیست. ما در بیشتر دقایق بازی را کنترل کردیم، اما در نهایت شکست خوردیم. از این نتیجه خوشحال نیستیم، اما عملکرد کلی تیم رضایت‌بخش بود.»

در مورد گل‌های لیورپول، مارسکا گفت: «یکی از گل‌ها از روی نقطه پنالتی بود و گل دوم هم اتفاقی است که ممکن است در هر بازی رخ دهد. ما این فصل چندین بار از موقعیت‌های قطعی گلزنی جلوگیری کرده‌ایم. بازی در اینجا و امتیاز از دست ندادن دشوار است. باید به دفاع‌مان افتخار کنیم، اما از نتیجه ناراضی هستیم.»

در مورد تصمیمات داوری و پنالتی‌ای که علیه چلسی گرفته شد، او افزود: «آرام هستم و اعتراضی ندارم. از اینکه شکست خوردیم خوشحال نیستم، اما عملکرد تیم را می‌پسندم. داور برای تصمیم‌گیری در زمین است و گاهی درست عمل می‌کند و گاهی هم اشتباه.»

وقتی از مارسکا پرسیده شد که آیا جو ورزشگاه بر داوری تأثیر گذاشته، او پاسخ داد: «تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که داور آنجاست تا تصمیم بگیرد. ممکن است سر و صدای تماشاگران گاهی تأثیرگذار باشد، اما در مجموع فکر می‌کنم داوران عملکرد خوبی داشتند.»

بیشتر بخوانید: حقم بود که کارت زرد بگیرم، اما پنالتی هم حق ما بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی