نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
فاصله زمانی ۳ هفته ای برای میزبانی پرسپولیس در لیگ برتر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرسپولیس بعد از بازی با چادرملو باید سه هفته بعد مقابل شمس آذر به عنوان تیم میزبان به میدان برود.

به گزارش خبرورزشی، با توجه به تعطیلات فیفادی و همین طور بازی های پرسپولیس در لیگ نخبگان، پرسپولیس برای چند هفته نمی تواند در لیگ برتر به میدان برود و به همین دلیل این امیدواری وجود دارد که سرخ ها اولین بازی خود را در لیگ برتر که در آبان ماه برگزار می شود در ورزشگاه آزادی برگزار کنند.

مرور مسابقات پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر و لیگ البت نشان می دهد که گاریدو و شاگردانش مسیر سختی را باید طی کنند. اولین گام مقابل چادرملو در هفته هفتم رقابت های لیگ است که روز ۱۴ مهرماه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود. بعد از این مسابقه تمرینات فیفادی آغاز می شود و گاریدو باید بازیکنان ملی پوش خود را در اختیاز تیم های ملی ایران، الجزایر، ازبکستان و گرجستان قرار دهد. البته اگر ایوب العمود به تیم ملی مراکش دعوت نشود.

از این رو و با توجه به این که بازی های ملی روز ۲۴ مهر به پایان می رسد و بازی با ملوان قرار است در روز ۲۶ مهر یعنی به فاصله زمانی دو روز برگزار شود، احتمالا سازمان لیگ برنامه جدیدی را برای این بازی درنظر خواهد گرفت. پرسپولیس در این بازی میهمان تیم ملوان خواهد بود و باید در ورزشگاه سیروس قایقران به میدان برود. پس از آن پرسپولیس باید در لیگ الیت بازی کند که در آن بازی هم میزبان نیست. سرخ های تهرانی طبق برنامه باید روز ۳۰ مهرماه در قطر به مصاف السد بروند تا سومین بازی خود را در لیگ نخبگان مقابل این تیم پرقدرت قطری برگزار کنند.

پرسپولیس بعد از بازی با السد و به فاصله ۵ روز به مصاف شمس آذر می روند و پس از مدتها در این بازی میزبان خواهند بود. دیداری که طبق برنامه سازمان لیگ قرار است روز ۵ آبان ماه برگزار شود. به همین دلیل اگر ورزشگاه آزادی طبق وعده های قبلی تا این تاریخ مهیا شود، پرسپولیس اولین بازی خود را در فصل جاری روز ۵ آبان مقابل شمس آذر در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می کند و در غیر این صورت احتمالا در ورزشگاه تختی از این تیم میزبانی خواهد کرد. به نظر می رسد حد فاصل میزبانی پرسپولیس برای دو بازی در لیگ برتر ۲۲ روز خواهد بود.

به معنای دیگر پرسپولیس پس از میزبانی از چادرملو در تاریخ ۱۴ مهر دیگر از تیمی میزبانی نخواهد کرد تا ۳ هفته و یک روز بعد یعنی در روز شنبه ۵ آبان از شمس آذر میزبانی کند و باید دید در این سه هفته و یک روز چه اتفاقاتی رخ داده و از بین دو ورزشگاه آزادی و تختی کدامیک از پرسپولیس میزبانی خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی