نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
خوشحالم به استقلال و پرسپولیس نرفتم!/ بله، گفتم من را نمی‌بینید؟ حالا خوب ببینید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد آقایی‌پور در بازی شب گذشته سپاهان مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا دو ستاره تیمش بود.

تیم سپاهان شب گذشته در حالی استقلال تاجیکستان را در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید که جواد آقایی‌پور خرید پرسر و صدای این فصل سپاهانی‌ها در این بازی حسابی خوش درخشید و با زدن ۲ گل ستاره بازی بود.

گزیده صحبت‌های آقایی‌پور با ورزش سه درباره درخشش خودش و سپاهان مقابل استقلال تاجیکستان را در ادامه می‌خوانید:

  • {گلزنی برابر استقلال تاجیکستان} اگر شرایط بهتر بود می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و هدف ما دستیابی به بهترین اتفاقات و افتخارات در این فصل است.
  • {رقابت در تیم ملی} کاملا به این موضوع آگاه هستم که در دوره‌ای قرار دارم که مهاجمان بزرگ و سرشناسی در تلاش برای حضور در تیم ملی حاضر هستند و من هم مثل یک سرباز تا بالاترین توان می‌جنگم. بیش از انگشتان یک دست مهاجم خوب و مدعی اکنون داریم که باید با آنها رقابت کنم.
  • {عبور از پیشنهاد استقلال یا پرسپولیس} الان عضوی از تیم بزرگ سپاهان و قطعا از این انتخاب و انتقال راضی هستم. قهرمانی‌های زیادی در ویترین این باشگاه قرار گرفته است. خیلی خوشحالم که در مسیر زندگی‌ام افرادی هستند که با مشاوره‌های‌شان کمک بزرگی برای موفقیت من در این مسیر می‌کند. پله بعدی قطعا خیلی نزدیک است. این را قول می‌دهم و این یک رویاپردازی نیست.
  • {ماجرای شادی گل و پوشاندن صورت} برای اینکه در تیم جدید هم با این فشار و شرایط به خودم بیایم کار سخت شد. بله، گفتم من را نمی‌بینید؟ حالا خوب ببینید. من جواد آقایی‌پور هستم و اهداف بزرگی دارم و آن را یکی پس از دیگری ثابت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: دابو: حمایت حداکثری هواداران را نیاز داریم/ حضور کم تعداد سپاهانی‌ها را درک می‌کنم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی