نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
سکوت عجیب فرشید سمیعی در روز معارفه سهراب؛ نماینده هیات مدیره حرف زد، مدیرعامل استقلال نگاه کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مراسم معارفه مربی موقت استقلال عصر امروز در زمین شماره ۳ ورزشگاه آزادی با حضور جمعی از مسئولان باشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی، در خلال برگزاری مراسم معارفه سهراب بختیاری زاده که به عنوان سرمربی موقت هدایت استقلال را رسماً از امروز بر عهده گرفت احمد شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه و فرشید سمیعی مدیرعامل این مجموعه حضور داشتند.

از اتفاقات عجیب در این مراسم سخنرانی رئیس هیات مدیره در خلال مراسم معارفه سرمربی جدید بود در حالی که معمولاً مرسوم است در چنین مراسمی مدیرعامل باشگاه - به عنوان فرد اول تصمیم گیرنده در هر مجموعه ای - این وظیفه را بر عهده گرفته و رئیس هیات مدیره یا یکی از اعضای هیات مدیره به عنوان نماینده اعضای این هیات در چنین مراسمی حضور پیدا می‌کنند.

با توجه به اتفاقات روزهای گذشته و مصاحبه تند شهریاری در حمایت از نکونام پس از اظهارات داود حقدوست (مشاور ارشد سمیعی – مدیرعامل استقلال) و یا اظهارات رئیس هیات مدیره در بازگشت از دوحه در ارتباط با رقم قرارداد جواد نکونام و مسائلی از این دست که در روزهای اخیر در رسانه‌ها و فضای مجازی به شدت خبرساز شد به نظر می‌رسد سکوت فرشید سمیعی در روز معارفه جانشین جواد نکونام حاوی نکاتی باشد که در روزهای آینده دلایلش مشخص خواهد شد.

پیش از این نیز عده ای مدعی بودند فرشید سمیعی فقط ماشین امضای سردار احمد شهریاری است و اراده و اختیاری در استقلال ندارد! سکوت سمیعی در حضور شهریاری علاوه بر این که نشان دهنده سست شدن جایگاه مدیرعامل باشگاه نزد رییس هیات مدیره باشد، به این شائبه نیز دامن می زند که همه کاره جناب شهریاری است و سمیعی فقط رخ کار است!

تمرین بعد از ظهر امروز استقلال که با هدایت سهراب بختیاری‌زاده برای آماده‌سازی این تیم جهت دیدار مقابل هوادار در مصاف روز شنبه چهاردهم مهرماه برگزار شد، اولین تمرین بعد از پایان دوران نکونام بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی