نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
ماجرای درگیری ستاره فوتبال با مردی در دستشویی!/ بازداشت هافبک سیتی به‌خاطر ربودن موبایل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

متئوس نونیس ماه سپتامبر به دلیل درگیری با مردی در مادرید دستگیر شده، اما پس از ساعاتی آزاد شده است.

متئوس نونیس هافبک منچسترسیتی ماه قبل در شهر مادرید درگیر یک حاشیه عجیب و غریب شده است.

رسانه اسپانیایی «ال‌موندو» خبر داد، روز یکشنبه ۸ سپتامبر نونیس در ساعات اولیه صبح در کلوب شبانه «لا ریویرا» دستگیر شد. او متهم به دزدیدن تلفن همراه یک مرد پس از برخوردی ناخوشایند در دستشویی شده بود.

این ستاره پرتغالی که به دلیل تعطیلات بین‌المللی به همراه دوستانش در حال استراحت آخر هفته بود، وقتی با شکایت یک مرد ۵۸ ساله روبرو شد که ادعا می‌کرد نونیس تلفنش را برداشته، دچار مشکل شد. این مرد سعی کرده بود بدون اجازه از ستاره منچسترسیتی هنگام حضورش در دستشویی عکس بگیرد که این اقدام برای نونیس خوشایند نبوده است.

شاهدان حاضر در کلوب شبانه گفتند که قربانی ادعا شده در حالتی عجیب تلاش کرده بود عکس بگیرد، که این اقدام نونیس را ناراحت کرد. طبق گزارش‌ها، این بازیکن ۲۶ ساله تلفن را گرفت و از بازگرداندن آن خودداری کرد و گفت که پس از نقض حریم خصوصی‌اش، تلفن را برنمی‌گرداند.

هنگامی که پلیس از راه می‌رسد، تلفن همراه آن مرد در اختیار نونیس بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که نونیس در برابر انتقال به اداره پلیس هم مقاومت کرده است. این فوتبالیست به ایستگاه پلیس آرگانزولا منتقل شد، جایی که از او بازجویی شد و سپس همان روز با قرار وثیقه آزادش کردند. وکیل او سریعاً برای آزادی‌اش اقدام کرد و نونیس از حضور در دادگاه جلوگیری کرد زیرا این حادثه به عنوان یک سرقت جزئی طبقه‌بندی شد.

با وجود این ماجرای کلوب شبانه، نونیس در پیروزی ۲-۱ منچسترسیتی مقابل برنتفورد در تاریخ ۱۴ سپتامبر به میدان بازگشت و در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: بلینگام: بکام باعث شد زشت‌تر به نظر برسم!/ از ملاقات با اسطوره تا درخشش روی جلد EAFC ۲۵

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی