نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
در عمرم استقلال را این‌قدر ضعیف و دست و پا بسته ندیده بودم!/ بهترین پنالتی‌زن ایرانی لیگ برتر مشخص شد/ بازیکن هفته؟ پروین گفت: تو بازیکن روز هم نیستی!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۸۰ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید؛

یدالله اکبری: در عمرم استقلال را تا این اندازه ضعیف و دست و پا بسته ندیده بودم!

یدالله اکبری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبرورزشی از اوضاع و احوال این تیم در دربی و روزهای پس از آن تا پیش از دیدار امشب مقابل السد قطر صحبت‌ کرد:

  • می‌شد پیش‌بینی کرد که استقلال در شرایط سختی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد اما اینقدر فوتبال ضعیف را انتظار نداشتم.
  • اصلاً تا به حال من استقلال را تا این اندازه ضعیف و دست و پا بسته ندیده بودم.
  • حداقل این بود که ما دروازه پرسپولیس را چند نوبت تهدید کنیم و بگوییم لااقل ما هم توانستیم کاری کنیم که دروازه‌بان تیم پرسپولیس به زحمت بیفتد!
  • توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود و آنها باید برنده می‌شدند. ما هیچ کاری نکردیم.
  • وقتی شما بیش از ۸۰ دقیقه از حریفان گل نمی‌خورید یعنی اینکه دفاع خوبی انجام داده‌اید.
  • باید به بازیکن حق داد که در تیم جدیدش روبروی تیم سابق خود فشار زیادی از سکوها و همتیمی‌های سابقش تحمل کند.
  • ای کاش جواد این کار را نمی‌کرد. رامین رضاییان در این مدت هرچه داشته برای استقلال وسط گذاشته و خیلی تلاش کرده که بهترین خودش را برای استقلال در زمین ارائه بدهد.
  • با توجه به شکست استقلال مقابل پرسپولیس حالا بچه‌ها انگیزه زیادی دارند که خودشان را اثبات کنند و بگویند آن شکست اتفاقی بوده و استقلال لایق باختن نیست.
  • من نه طرفدار نکونام هستم و نه طرفدار کس دیگری بلکه فقط دوست دارم استقلال به آرامش برسد. مطمئن باشید هر مربی دیگری بیاید تا نیم فصل اول را از دست می‌دهد

بهترین پنالتی زن ایرانی، لیگ برتر کیست؟

بهترین پنالتی زن پرسپولیس در لیگ برتر، محمدحسین کنعانی زادگان ستاره ملی پوش این تیم است. در تاریخ دربی ۳ پنالتی در وقت اضافه نیمه دوم گرفته شده است. دیرترین پنالتی تاریخ دربی، آخرین گل استقلال در دربی بود که فصل گذشته کوین یامگا در دقیقه (۷+۹۰) به‌ثمر رساند. دومین پنالتی دیرهنگام تاریخ را مازیار زارع در دربی برگشت لیگ هشتم را به گل تبدیل کرد و پرسپولیس با این گل به تساوی دست یافت. پنالتی کنعانی‌زادگان سومین پنالتی دیرهنگام تاریخ (در دقیقه ۱+۹۰) دربی بود و اولین پنالتی در وقت اضافه بود که تیم پیروز را تعیین کرد.

این بازیکن با گلزنی در داربی تعداد گل‌هایش را در لیگ برتر به عدد ۱۰ رساند. کنعانی‌زادگان ۷ گل از این ۱۰ گل را از روی نقطه پنالتی‌ به‌ثمر رساند. این بازیکن در کنار مازیار زارع و گئورگی گولسیانی هر ۷ پنالتی خود را در تاریخ لیگ برتر تبدیل به گل کردند و از این نظر بهترین آمار را دارند.

در عمرم استقلال را این‌قدر ضعیف و دست و پا بسته ندیده بودم!/ بهترین پنالتی‌زن ایرانی لیگ برتر مشخص شد/ بازیکن هفته؟ پروین گفت: تو بازیکن روز هم نیستی!

مرتضی کرمانی مقدم: پروین گفت تو بازیکن روز هم نیستی!

ستاره پرسپولیس در نیمه دوم دهه ۶۰ معتقد است سعید مهری خیلی بیشتر از این می‌تواند به این تیم کمک کند:

  • من معتقدم گاریدو می‌تواند از سعید مهری در ترکیب تیمش بیشتر استفاده کند و مطمئن هم باشد ضرر نخواهد کرد.
  • اولین بازی من برای پرسپولیس برابر نیروی زمینی بود. من در آن بازی عملکرد بسیار خوبی داشتم و یک گل به ثمر رساندم و یک پنالتی هم گرفتم.
  • به عنوان بازیکن هفته انتخاب شدم. علی پروین به من گفت بازیکن هفته شده‌ای؟ تو بازیکن روز هم نیستی!
  • استقلال به یک تساوی هم راضی بود و واقعاً برنامه تاکتیکی خاصی نداشت که مشخص کند برای برد و کسب سه امتیاز آمده.
  • همه بچه‌ها از گندوز بگیرید تا علیپور عالی بودند اما دم محمدحسین کنعانی زادگان گرم! ایستادن پشت ضربه پنالتی دربی واقعا سخت است به ویژه آن که شما بخواهید در دقیقه ۱+۹۰ پنالتی بزنید.
  • پرسپولیس پاختاکور را ۲ برصفر می‌برد و فکر می‌کنم یکی از گل‌ها را هم علی علیپور خواهد زد.

فوتبال با همین «دور زدن‌ها» قشنگ است

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «لیگ برتر، هفته ششم خود را هم پشت سر گذاشت و هنوز رأی پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند اعلام نشده است! از قدیم گفته‌اند عجله کار شیطان است و دوستان فدراسیونی هم همین مثل را سرلوحه کارهای‌شان قرار داده‌اند و اگر دیدید تا نیم‌فصل هم رأی اعلام نشد تعجب نکنید. جالب‌تر اینکه ۶ هفته گذشت و همه خارجی‌ها و میلیاردی‌ها با رعایت سقف بودجه! بازی کردند و آب از آب تکان نخورد. قرارداد ۵ بازیکن یک تیم سقف بودجه را پر می‌کند اما مدیرانش با سینه‌ای ستبر و احتمالاً وجدانی آسوده می‌گویند ما سقف بودجه را رعایت کردیم!»

هیچ مربی و بازیکنی بدون تیم نمی‌ماند، بازی مافیا در فوتبال ایران!

محمد عباس‌زاده که از نساجی اخراج شده بود به هوادار پیوست تا یک بار دیگر ثابت شود که در فوتبال ایران هیچ مربی و بازیکنی بدون تیم نمی‌ماند. عباس‌زاده البته مهاجم خوبی است و بحث ما اصلاً او نیست. اگر دقت کرده باشید تمام مربیان ناکام فصل گذشته در لیگ برتر و لیگ دسته اول امسال هم تیم دارند و معلوم نیست این چه مدل بازی مافیایی است که هیچ‌کس بیکار نمی‌ماند. در مورد بازیکنان هم شرایط همین است. شما حتی اگر یک سال هیچ کار مفیدی نکرده باشید باز هم می‌توانید به لطف دلال‌ها تیم پیدا کنید و حتی تیم‌های پولداری هستند که با شما قرارداد ۳۰ میلیاردی ببندند. کافی است وارد یک چرخه خاص شوید تا تحت هیچ شرایطی - حتی با مصدومیت - بی‌تیم و بیکار نمانید...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۳
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    شاید هر مربی دیگری بیاید نیم فصل را از دست بدهد ، شاید هم نه ، ولی با نکونام قطعا نیم فصل از دست میرود. اگر مربی دیگری بیاید حداقلش این است که با چند بازی به شناختی که لازم دارد میرسد
  • کبری امانی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    امیدوارم مسئولان هلدینگ خلیج فارس حداقل تا نیم فصل ب جواد نکونام وقت بدهند من مطمئنم که انشاالله پیروزیهای استقلال در لیگ نخبگان و برتر و جام حذفی از بازی با السد قطر شروع میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی