نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
تماس غیرمستقیم مدیران استقلال با یک سرمربی اهل بوسنی؛ فاجعه زیلیکیچ و کیوسفسکی تکرار می‌شود؟ / اختصاصی خبرورزشی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایجنتی که در عقد قرارداد با بازیکنان بوسنیایی استقلال نقش پررنگی داشت، با یک سرمربی بوسنیایی برای حضور در تهران تماس گرفته است!

به گزارش خبرورزشی، اوضاع نیمکت استقلال بسیار پیچیده شده و در حالی که هواداران به شدت خواهان برکناری جواد نکونام هستند اما مدیریت او را حفظ کرده، شاید خود نکو فردا دیگر سرمربی آبی‌ها نباشد. در همین راستا از روز گذشته تکاپویی از سمت هلدینگ خلیج فارس برای بررسی چند گزینه خارجی انجام شده ولی اخبار رسیده چندان امیدوارکننده نیستند چون فردی مامور انجام این‌ کار شده که سابقه خوبی در جذب نفرات خارجی ندارد.

معمر ممیشوویچ ایجنت بوسنیایی که در صبای قم مترجم لوکا بوناچیچ بود و اهالی فوتبال ایران دیگر وی را فراموش کرده بودند، تابستان امسال با شاهکار جذب دو بازیکن بی‌مصرف بوسنیایی بار دیگر نامش مطرح شد و همان زمان هم از نقش برخی آقازاده‌ها در هلدینگ برای به سرانجام رسیدن این انتقال‌ها صحبت‌هایی مطرح شد. حال براساس اطلاعاتی که خبرورزشی به آن دست پیدا کرده، معمر با یک مربی کروات- بوسنیایی تماس برقرار کرده تا در صورت فراهم شدن شرایط، یک نفر دیگر را هم به استقلال بیاورد. از طرفی معلوم نیست این ماموریت از سمت چه کسی به وی محول شده اما نام این سرمربی، سرگی جاکیروویچ است. مربی‌ای که کل دوران مربیگری‌اش را در شرق اروپا گذرانده و البته همین چند هفته قبل از دیناموزاگرب اخراج شد. شکست در دربی حیثیتی مقابل هایدوک اشپلیت و سپس باخت تحقیرآمیز ۹ بر ۲ مقابل بایرن مونیخ، باعث‌ شد مدیران دیناموزاگرب حکم اخراج جاکیروویچ را صادر کنند و او الان بدون تیم است.

هرچند مدیران هلدینگ از طریق واسطه‌هایی مثل معمر سراغ این مربی کروات- بوسنیایی رفته‌اند اما او به دلیل برخی شرایط با حضور در ایران مخالفت کرده منتهی ایجنت رسمی‌اش به استقلالی‌ها اعلام کرده پول تعیین کننده اصلی است و شاید یک پیشنهاد مالی خوب، جاکیروویچ را به تهران بکشاند! اکنون باید منتظر تصمیم نهایی مدیران هلدینگ و البته تعیین وضعیت جواد نکونام بمانیم و احتمالا فردا درباره حضور این مربی اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم کرد. در نهایت باید گفت شاید رزومه سرگی جاکیروویچ بد نباشد اما همین چند ماه قبل یک فاجعه سر جذب آلمدین زیلیکیچ و ودران کیوسفسکی در استقلال رخ داد و هنوز معلوم نیست این دو بازیکن بوسنیایی بدون حتی یک دقیقه بازی، چه ضرر مالی به باشگاه وارد کرده باشند. به همین دلیل اینکه بازم مدیران از کانال معمر دنبال جذب یک مربی - حتی با سابقه‌ای قابل قبول- باشند، کمی شائبه انگیز است و بهتر است در این خصوص شفاف‌سازی انجام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • ع ق QA ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    خوب آزمایش می کنند چه اشکال داره
  • زیگزاگ IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    گویا هلدینگ هنوز متوجه نشده کجای کار میلنگه. نماینده،مدیر عامل، دلالها و درنهایت مربی.
  • حامد IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    غیر از این ایجنت دیگه هیچ ایجنتی نمی شناسید؟؟ استقلال محل آزمون و خطا نیست آقایون مدیران استقلال و هیات مدیره در انتخاب سرمربی برای تیم بزرگ و ریشه دار استقلال خیلی دقت داشته باشید
  • حامد IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    غیر از این ایجنت دیگه هیچ ایجنتی نمی شناسید؟؟ استقلال محل آزمون و خطا نیست آقایون مدیران استقلال و هیات مدیره در انتخاب سرمربی برای تیم بزرگ و ریشه دار استقلال خیلی دقت داشته باشید
  • مهدی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    فساد بیداد می‌کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی